A K2 Színház marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:finanszírozás
fogyasztói kultúra
kultúra
kultúrmenedzsment
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28654

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28654
005 20210208140835.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Orosz-Gyöngy Zsuzsa 
245 1 2 |a A K2 Színház marketingstratégiája  |c Orosz-Gyöngy Zsuzsa  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom a független színházként működő K2 Színház vizsgálatáról, elemzéséről szól. Foglalkoztam makrokörnyezet-elemzéssel, piacelemzéssel és kitértem a színház marketing módszereire. Dolgozatomban helyi mintavétel segítségével, a színházi előadásainkra járó közönség összetételét és véleményét elemeztem kérdőív segítségével. 
695 |a finanszírozás 
695 |a fogyasztói kultúra 
695 |a kultúra 
695 |a kultúrmenedzsment 
695 |a marketing 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28654/1/Orosz-Gy%C3%B6ngy%20Zsuzsa_Szakdolgozat_2020.pdf  |z Dokumentum-elérés