Országimázs és turizmus Magyarország esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Andrékó Dóra Henriett |
---|---|
További közreműködők: | Kovács dr. Miklós |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Magyarország marketing terv márkaépítés országimázs turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28661 |
Hasonló tételek
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Az országimázs fogalmának kialakulása, változásai és annak meghatározó tényezői az Európai Unió egyes országaiban
: Németi Dóra
: Németi Dóra
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
A turizmus és környezete Magyarország vonatkozásában
: Cselinácz Tímea
: Cselinácz Tímea
A raktározás optimalizálási lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. esetében
: Tóth Henriett
: Tóth Henriett
A turizmus éa a HR kapcsolata Belső kommunikáció szerepe és fontossága egy kis és egy nagy szálloda esetében
: Makai Dóra
: Makai Dóra
A marketingkommunikációs tevékenység szerepének vizsgálata az Oriflame Magyarország esetében
: Schlakker Evelin
: Schlakker Evelin
A városlátogató turizmus vizsgálata Magyarország három városának példáján
: Salamon Adrien
: Salamon Adrien
A mesterséges intelligencia és robotika forradalmának hatása az emberi erő-forrás-gazdálkodásra
: Andrékó Panna
: Andrékó Panna
Válságmenedzsment vizsgálata reggelizőhelyek esetében
: Békási Dóra
: Békási Dóra
A fogászati turizmus tendenciái, Magyarország a legnépszerűbb úti cél
: Klein-Malik Nikolett
: Klein-Malik Nikolett
A lovas turizmus nyomában - Magyarország lovasturisztikai kínálatában rejlő lehetőségek
: Marczibál Veronika
: Marczibál Veronika
A turizmus szerepének bemutatása Ausztriában, Magyarország és Ausztria turizmuspolitikájának összehasonlítása.
: Németh Kamilla
: Németh Kamilla
Az ifjúsági turizmus összehasonlító elemzése Magyarország és Spanyolország példáján keresztül
: Göndöcs Bálint
: Göndöcs Bálint
Hatékonyságnövelés a készletezés terén a Xerox Magyarország Kft. budapesti Platform esetében
: Pintér Barbara
Megjelent: (2014)
: Pintér Barbara
Megjelent: (2014)
Az akadálymentes turizmus megvalósulása az Észak-Magyarország turisztikai régióra vonatkozóan
: Rákosi Csilla
: Rákosi Csilla
Covid19 hatása a bajai turizmusra-Magyarország turizmus adatainak tükrében
: Márity Csenge
: Márity Csenge
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A falusi turizmus helyzete Magyarországon és fejlesztési lehetőségei az Észak Magyarország régióban
: Vígh Virág
: Vígh Virág
A fenntartható turizmus kérdéseinek vizsgálata, és a fenntarthatóság gyakorlata a Bécsi Kempinski és a Visegrádi Hotel Silvanus esetében
: Honti Zsófia Kitti
: Honti Zsófia Kitti
A környezettudatosság vizsgálata és fejlesztési lehetőségei a Coca-Cola HBC Magyarország Kft dolgozói esetében
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Márkastratégia, márkaépítés a Coca-Cola termék esetében
: Lipcsei Dóra
: Lipcsei Dóra
Magyarország versenyképessége az üzleti turizmus területén a hazánkban rendezett konferenciák és kongresszusok fényében
: Kecskés Nóra Lili
: Kecskés Nóra Lili
Kína kiutazó turizmusa motivációi, igényei és lehetőségei– rávetítve Európára
: Andrékó Anita Gyöngyvér
: Andrékó Anita Gyöngyvér
Marketingfogások a táplálékkiegészítők piacán, valamint Magyarország egyik legismertebb gyártója a Béres Gyógyszergyár Zrt. esetében
: Vass Szilárd
: Vass Szilárd
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
A falusi turizmus fejlesztési lehetőségei Magyarországon
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
Hasonló tételek
-
Országimázs
: Gulyás Krisztina -
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter -
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya -
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán -
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina