A lakásétterem és vállalkozás, mint a posztmodern turizmus egyik terméke
Elmentve itt :
Szerző: | Puskás Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Szalók Dr. Csilla |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | agglomeráció ágazati gazdálkodás árszínvonal kisvállalatok lakásétterem posztmodern turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28674 |
Hasonló tételek
A posztmodern turizmus gyakorlata valamint fogyasztási tendenciái a gasztronómiában
: Thomann Bence Tamás
: Thomann Bence Tamás
Posztmodern attrakciók a városok kínálatában
: Kádár Csenge
: Kádár Csenge
Az élménykereső posztmodern utazó napjainkban
: Csősz Emese
: Csősz Emese
Spanyolország, mint a magyar kiutazó turizmus egyik kedvelt úti céljának elemzése
: Kaszás Boglárka
: Kaszás Boglárka
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
A posztmodern turizmus és a luxusturizmus kereslete és kínálata a világon, Magyarország turisztikai kínálatának fejlődési lehetőségei
: Szilágyi Lilla Krisztina
: Szilágyi Lilla Krisztina
Sportdiplomácia, mint a soft power egyik eszköze
: D'ess Sabina Alexandra
: D'ess Sabina Alexandra
Az IT audit, mint a könyvvizsgálat egyik eleme
: Fehér Miklós
: Fehér Miklós
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
SAP törzsadatkezelés, mint a vállalkozások profitszerzésének egyik eszköze
: Balog Áron
: Balog Áron
Családbarát munkahely mint a fenntartható fejlődés egyik kulcsa
: Német Mónika
: Német Mónika
Digitalizáció a bankszektorban, az AAA Bank, mint a digitalizáció egyik élharcosa
: Antal Dóra
: Antal Dóra
Krisna-völgy, mint Magyarország egyik jelentős turisztikai desztinációja
: Sárga Laura
: Sárga Laura
Demand Planner, mint az ellátási lánc egyik szereplője
: Cséri Jenni Bianka
: Cséri Jenni Bianka
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
Munkahelyi wellbeing, mint a reziliencia fejlesztés egyik lehetséges módszere
: Németh Nikoletta
: Németh Nikoletta
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
A posztmodernitás és posztmodern marketing megjelenése és értelmezése a magyar turisztikai gyakorlatban
: Ördög Ágnes
: Ördög Ágnes
A turizmus és a nyelvtanulás kapcsolata – az oktatási turizmus egyik ága, a nyelvi turizmus és az utazási motivációk összefüggései
: Kiszner Virginia
: Kiszner Virginia
Az identitáspolitika jelenségének áttekintése és marketing szemléletű vizsgálatának jelentősége a posztmodern korban
: Hegyvári Gyula Dániel
: Hegyvári Gyula Dániel
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
A Gyulai Várfürdő, mint a Dél-Alföld egyik legjelentősebb turisztikai célpontja
: Szilágyi Nóra
: Szilágyi Nóra
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
Az 5+5 Védelmi Kezdeményezés, mint a mediterrán együttműködés egyik pillére
: Balázs Zita
: Balázs Zita
A valószínűségszámítás egyik gyakorlati alkalmazása
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
: Menyhei Jade Olivia
: Menyhei Jade Olivia
A minőségcontrolling, mint a TQM-en alapuló stratégiai menedzsment egyik korszerű eszközrendszere
: Tóth Antal
Megjelent: (2001)
: Tóth Antal
Megjelent: (2001)
A sült tea, mint különleges termék a vendéglátásban
: Dabis Debóra
: Dabis Debóra
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
A pelenka, mint kereskedelmi termék vásárlási szokásinak vizsgálata
: Rácz Erika
: Rácz Erika
A gazdaság és matematika egyik találkozása az
: Várady Ferenc, et al.
Megjelent: (2023)
: Várady Ferenc, et al.
Megjelent: (2023)
A cukrász szakma oktatásának "egyik tortája"
: Hidasi Lajos
: Hidasi Lajos
A MODERN KOMMUNIKÁCIÓ EGYIK FORMÁJA AZ INTERNETES CIKKÍRÁS
: Szoboszlai Brigitta
: Szoboszlai Brigitta
Az OTP Travel, mint a repülőjegy értékesítés és a hivatásturizmus egyik legnagyobb képviselője Magyarországon
: Babos Réka
: Babos Réka
Kis- és középvállalkozások finanszírozása, különös tekintettel a faktoringra, mint a finanszírozás egyik lehetséges eszközére
: Szanyi László
: Szanyi László
Kis- és középvállalkozások finanszírozása, különös tekintettel a faktoringra, mint a finanszírozás egyik lehetséges eszközére
: Szanyi László
: Szanyi László
A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
Hasonló tételek
-
A posztmodern turizmus gyakorlata valamint fogyasztási tendenciái a gasztronómiában
: Thomann Bence Tamás -
Posztmodern attrakciók a városok kínálatában
: Kádár Csenge -
Az élménykereső posztmodern utazó napjainkban
: Csősz Emese -
Spanyolország, mint a magyar kiutazó turizmus egyik kedvelt úti céljának elemzése
: Kaszás Boglárka -
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária