Analysis of the communication tools of a Hungarian gamer and IT, the PlayIT Show
Saved in:
| Main Author: | Vukovics Lilian |
|---|---|
| Other Authors: | Papp Vanda |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | business marketing e-marketing event marketing events game online marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28679 |
Similar Items
Analysis of the Magenta clothing company’s marketing communication tools
: Bogádi Ágnes
: Bogádi Ágnes
Gamers as specific group of tourists
: Kovalenko Mariya
: Kovalenko Mariya
Marketing a "Gamer" világban
: Berki Márton
: Berki Márton
Packaging as an effective communication tool in marketing
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Product Packaging as a Brand Communication Tool
: Kim Valeriia
: Kim Valeriia
Packaging as marketing communication tool in the confectionery industry
: Csúth Zsófia
Published: (2014)
: Csúth Zsófia
Published: (2014)
The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
: Oltai Márk György
: Oltai Márk György
Gamer streaming videók üzleti célú felhasználása
: Szandrusic Alexandra
: Szandrusic Alexandra
Talk show történelem, a kezdetektől napjainkig
: Kiss Ádám
: Kiss Ádám
A gamer szubkultúra munkával kapcsolatos transzferábilis kompetenciái
: Baranyi Márk
: Baranyi Márk
Analysis of Performance Management tools in multinational companies in Hungary
: Terzic Dordina
: Terzic Dordina
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
Potion-gain, an establishment of a gamer energy drink company in Hungary
: Mérges Áron Morgan
: Mérges Áron Morgan
Analysis of Hungarian Agriculture
: Fekete Laura
: Fekete Laura
PRESENTATION AND ANALYSIS OF INTERNSHIP IN HOSPITALITY INDUSTRY AS A LEARNING TOOL FOR ENTRANTS
: Van Vooren Carolien
: Van Vooren Carolien
Comparing classic and contemporary children TV shows through Regality theory
: Török Bálint
: Török Bálint
Communication in the Hungarian Foreign Trade Bank
: Gyabronka Laura
: Gyabronka Laura
An analysis of the Hungarian food revolution
: Erdei Fanni Dóra
: Erdei Fanni Dóra
The analysis of the marketing communication of Budport Handling Ltd.'s
: Agárdi Polett
Published: (2014)
: Agárdi Polett
Published: (2014)
Giorgia Meloni’s Communication Analysis Does Her Party Represent The Italian Youth?
: Bedini Matteo
: Bedini Matteo
Comparative analysis of digital and traditional channels and exploring integrated marketing communication in the Digital Age in the Healthcare Industry in the Hungarian Market
: Tófalvi Maja
: Tófalvi Maja
A Fair Play Event Kft. arculatának menedzselése
: Zupkó Klaudia
: Zupkó Klaudia
A Fair Play Plusz Divatáruház marketingstratégiájának kidolgozása
: Forgács Márton
: Forgács Márton
Analysis of MNCs - The Impact of Effective Communication on Project Success
: Molas Coll Marco Angel
: Molas Coll Marco Angel
The impact of online and offline marketing communication tools in the context of media consumption changes due to Covid-19
: Nagy Rebeka
: Nagy Rebeka
Future tendencies of marketing communication on the market of Hungarian theatres
: Turányik Júlia
: Turányik Júlia
Differences Between Chinese and Hungarian Formal Nonverbal Communication
: Szűcs Milán Máté
: Szűcs Milán Máté
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Why is historical analogy employed in political crisis communication? A discourse analysis of Hungarian conservative political rhetoric between 2015-2024
: Stefanovszky Viktória
: Stefanovszky Viktória
Measuring slowbalisation through the analysis of the Hungarian economy
: Molnár Éva
: Molnár Éva
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation
: Bárány Viktória
: Bárány Viktória
Konzolháború - A PlayStation és az Xbox márkaérték-vizsgálata
: Budai Tamás
: Budai Tamás
Futball Pénzügyek, a Financial Fair Play bemutatása és hatásai
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
The analysis of LGBTQ+ tourism from the Hungarian point of view
: Szabó Anna Ilona
: Szabó Anna Ilona
Analysis of the Hungarian Tourism Ltd.'s foreign representation's activity
: Széles Ágnes
: Széles Ágnes
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Analysis of Hungarian fine dining restaurants' marketing activities
: Fekecs Máté György
: Fekecs Máté György
Analysis of Services and Amenities in Hungarian Family-Friendly Hotels
: Lakó Dorina
: Lakó Dorina
Comparative Analysis of Communication Culture Among University Employees in Malaysia and Hungary
: Binti Shahrakbah Anissa Yasmeen
: Binti Shahrakbah Anissa Yasmeen
Similar Items
-
Analysis of the Magenta clothing company’s marketing communication tools
: Bogádi Ágnes -
Gamers as specific group of tourists
: Kovalenko Mariya -
Marketing a "Gamer" világban
: Berki Márton -
Packaging as an effective communication tool in marketing
: Szabó Péter -
Product Packaging as a Brand Communication Tool
: Kim Valeriia