Marketing a Balatonért
Saved in:
Main Author: | Nemes Zoltán |
---|---|
Other Authors: | Jäckel Dr. Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Régiómarketing Turizmus Balaton |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/287 |
Similar Items
A Schönherz Bázis a marketing világában
: Nemes Petra
: Nemes Petra
Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél
: Nemes Bettina
: Nemes Bettina
A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban
: Scheiner Zoltán
: Scheiner Zoltán
Az Avalon Fleet Kft. működése és arculata
: Nemes Zoltán Árpád
: Nemes Zoltán Árpád
Le coût total de possession au cours de l'approvisionnement d'une infrastructure informatique chez une entreprise multinationale
: Nemes Kolos Zoltán
: Nemes Kolos Zoltán
BTL és online marketing
: Parázs Benedek Zoltán
: Parázs Benedek Zoltán
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Published: (2013)
: Mónos Zoltán
Published: (2013)
Új építésű lakások értékesítését támogató marketing tevékenység bemutatása
: Kurali Zoltán
: Kurali Zoltán
Marketing és Márkamenedzsment a Rapcity történetén keresztül
: Tarján Dávid Zoltán
: Tarján Dávid Zoltán
Scrutiny of Csepel ZRT's marketing tactics for Covid-19
: Boncza Zoltán László
: Boncza Zoltán László
A bank háttérmunkálatai és a banki marketing Az ügyfelekért és a fenntarthatóságért
: Kis Bence Zoltán
: Kis Bence Zoltán
Online marketing megoldások a GLC Europe Kft. példáján keresztül
: Csempesz Zoltán Endre
: Csempesz Zoltán Endre
Sneaker marketing és fogyasztói trendek vizsgálata a generációk tükrében
: Kiss Martin Zoltán
: Kiss Martin Zoltán
A B2B marketing szerepe a Magnew Kft. életében
: Práczki Zoltán Szilveszter
: Práczki Zoltán Szilveszter
A Kis Világunk nevű, saját e-commerce vállalkozás üzleti és marketing stratégiájának kialakítása
: Dolgos Zoltán
: Dolgos Zoltán
A mesterséges intelligencia hatása a marketing munkakörökre Az AI eszközök terjedésének hatása a pályakezdő marketingesek munkaerőpiaci belépésére
: Hikisch Áron Zoltán
: Hikisch Áron Zoltán
A városnéző kisvonatok hatása a turisztikai élményre a választott desztinációkban
: Nemes Hanna
: Nemes Hanna
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
A belső munkahelyi motivációk hatása a munkavállalói elkötelezettségre
: Nemes Roland
: Nemes Roland
Cash-flow kimutatások a hazai és a nemzetközi beszámolókban, szerepük a vezetői pénzügyi döntéshozatalban.
: Nemes Anikó
: Nemes Anikó
Influencer marketing eszközének előnyei és korlátai, különös tekintettel a Z és Y generáció körében
: Hoffer Zoltán
: Hoffer Zoltán
A halak szerepe a gasztronómiában és az egészséges táplálkozásban
: Nemes Adrienn
: Nemes Adrienn
A kommunikáció sokszínűsége az életben és a szállodák területén
: Nemes Fanni
: Nemes Fanni
A budapesti kávéházak története
: Nemes Szabolcs
: Nemes Szabolcs
A közszereplés verbális kommunikációja
: Nemes Flóra
: Nemes Flóra
Kultúramarketing a 21.században,avagy a budapesti Vígszínház marketing tevékenységének elemzése.
: Neményi Zoltán Dávid
: Neményi Zoltán Dávid
Stratégiai és operatív tervezés a bankoknál, valamint "A" Bank tervezési folyamatának bemutatása
: Nemes Tamás
: Nemes Tamás
A NŐK MUNKAERŐ-PIACI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE A VÁLSÁG KAPCSÁN - KIEMELTEN A MAGYARORSZÁGI NŐK MUNKAERŐ-PIACI HELYZETÉNEK ALAKULÁSA ÉS JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI
: Nemes Julianna
: Nemes Julianna
Az Aldi hűtő- és mélyhűtőraktár bővítése, a kapacitásproblémák áthidalása és a folyamatok újratervezése
: Nemes Adél
: Nemes Adél
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra
: Nemes Petra
A vendégösszetétel és a "plate waste" összefüggésének vizsgálata egy budapesti szálloda büféreggelijének példáján
: Nemes Petra
: Nemes Petra
Az elektromos autóipar és a hazai akkumulátorgyártás hatása a gazdaságra és környezetre Magyarországon
: Nemes Bálint
: Nemes Bálint
Az elektromos autóipar és a hazai akkumulátorgyártás hatása a gazdaságra és környezetre Magyarországon
: Nemes Bálint
: Nemes Bálint
A sportágazati felnőttképzés minőségbiztosításának vizsgálata
: Nemes András
: Nemes András
A MÁV Csoport társadalmi felelősségvállalása
: Nemes Attila
: Nemes Attila
Biztonság a közúti árutovábbítás során
: Nemes Anna
: Nemes Anna
Megvalósíthatósági tanulmány a kiterjesztett garanciáról
: Nemes Dániel
: Nemes Dániel
A Magyarországon élő muszlim közösség
: Nemes Kincső
: Nemes Kincső
A Magyar Nemzeti Levéltár integrációja a kapcsolódó tervezési, szervezési, jogi és számviteli feladatok tükrében
: Nemes Edina
: Nemes Edina
A Dömper Kft. üzleti környezetének elemzése
: Nemes Adrienn
: Nemes Adrienn
Similar Items
-
A Schönherz Bázis a marketing világában
: Nemes Petra -
Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél
: Nemes Bettina -
A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban
: Scheiner Zoltán -
Az Avalon Fleet Kft. működése és arculata
: Nemes Zoltán Árpád -
Le coût total de possession au cours de l'approvisionnement d'une infrastructure informatique chez une entreprise multinationale
: Nemes Kolos Zoltán