Táplálékkiegészítők online értékesítése
Elmentve itt :
| Szerző: | André Alexandra |
|---|---|
| További közreműködők: |
Lajos Norbert
Máté Dr. Zoltán |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | egészségmegőrzés fogyasztói magatartás meggyőzés online értékesítés táplálékkiegészítők |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28701 |
Hasonló tételek
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter
: Vidra Eszter
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál
: Kékesi Sándor Pál
Humánfejlesztések értékesítése
: Becze Diana
: Becze Diana
A táplálékkiegészítők fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
Robotfűnyírók értékesítése Magyarországon
: Janus Martin
: Janus Martin
Kozmetikai termékek online értékesítése belföldön The Body Shop hatása a vegán készítmények piacára és fogyasztói preferenciákra
: Körmendi Dóra
: Körmendi Dóra
Háztartási gépek értékesítése napjainkban
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN
: Czinger Erik
: Czinger Erik
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán
: Czinger Erik
: Czinger Erik
A táplálékkiegészítők piaca és a fogyasztói magatartás és motivációk
: Farda Balázs
: Farda Balázs
Ital hungarikumok értékesítése a vendéglátásban
: Hollós Gergő Tibor
: Hollós Gergő Tibor
Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
: Turák Noémi
: Turák Noémi
Harley-Davidson motorok értékesı́tése Magyarországon
: Balogh Ádám
: Balogh Ádám
Spiritualitás értékesítése Zen és:Jóga, mint szolgáltatás marketing lehetőségei a magyar piacon /
: Szatmári Lívia Anna
: Szatmári Lívia Anna
Hungarikumok értékesítése Magyarországon, fókuszban a pálinka
: Ézsiás Melinda
: Ézsiás Melinda
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészitők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A mikro-, kis-, és középvállalkozások marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálata a táplálékkiegészítők iparában
: Hajnal András Bence
: Hajnal András Bence
A fogyasztói döntéshozatal és a fogyasztói hűség kialakulása a táplálékkiegészítők piacán
: Rácz Regina
: Rácz Regina
A koreai popkultúra piaca, termékeinek online felületeken való értékesítése és kereskedelme Magyarországon
: Kovács Júlia
: Kovács Júlia
Mobil applikációk értékesítése A mobil applikációk értékesítésének bemutatása
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül /
: Almásy Mónika Andrea
: Almásy Mónika Andrea
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A táplálékkiegészítők fogyasztási szokásainak és sportmárkák által alkalmazott közösségi média marketingstratégiáinak vizsgálata
: Jankó Zsombor
: Jankó Zsombor
A Wilu Möbel-line Kft. értékesítése disztribútorként
: Lugosi Gréta
: Lugosi Gréta
Energetikai projektek beszerzése/értékesítése és annak támogatása
: Faragó Vilmos
: Faragó Vilmos
A fogyasztói magatartás és a vásárlási döntési folyamat vizsgálata a sport-táplálékkiegészítők esetében
: Harkai Áron
: Harkai Áron
Rendezvények lebonyolítása és rendezvényhelyszínek értékesítése a Budapesti Gyógyfürdőkben
: Balog Ádám
: Balog Ádám
Méz értékesítése a vendéglátásban, a Tepliczky Méhészet tükrében
: Tepliczky Fanni
: Tepliczky Fanni
Új tranzitútvonal bevezetésének hatékony értékesítése a kapcsolt szállítmányozásban
: Barazi Sára
: Barazi Sára
Almatermésű és csonthéjas gyümölcsök értékesítése Idared Felsőörs Kft.
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
: Tóthné Csorvási Ágnes Bianka
Marketingfogások a táplálékkiegészítők piacán, valamint Magyarország egyik legismertebb gyártója a Béres Gyógyszergyár Zrt. esetében
: Vass Szilárd
: Vass Szilárd
Elektromos gépjárművek értékesítése Magyarországon a Nissan LEAF példáján keresztül
: Kiss Noémi
: Kiss Noémi
Az újvilág és az óvilág borainak értékesítése A luxus borok helyzete a világ borkereskedelmében
: Kemendy Kristóf László
: Kemendy Kristóf László
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
First Class termékcsomag értékesítése és a termékhez tartozó marketingkommunikációs folyamatok
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Felhőalapú oktatási rendszer fejlesztése és értékesítése kis- és középvállalkozások számára
: Máriás Tibor
: Máriás Tibor
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
Az MVM Mátra Energia Zrt.-nél keletkező gipsz és pernye értékesítése
: Sáfrány Petra
: Sáfrány Petra
A pálinka előállítása és értékesítése, a Békési Pálinka Zrt. példáján keresztül szemléltetve
: Hidvégi Nikolett
: Hidvégi Nikolett
Kiállítások értékesítése a Hungexponál az OTTHONDesign és az Expocasa kiállítás példáján keresztül
: Litavszky Noémi Anna
: Litavszky Noémi Anna
Hasonló tételek
-
A Coop üzletlánc online értékesítése
: Vidra Eszter -
A használt órák online értékesítése
: Kékesi Sándor Pál -
Humánfejlesztések értékesítése
: Becze Diana -
A táplálékkiegészítők fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Radeczki Eszter Boglárka -
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert