PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bálint Klaudia
További közreműködők: Fabricius-Ferke Dr. György
Kiss Dóra Diána
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatbázis
automatikus műveletek
e-marketing - elektronikus marketing
marketing
telekommunikáció
Vodafone Magyarország Zrt.
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28702

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28702
005 20210921113408.0
008 210216suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bálint Klaudia 
245 1 0 |a PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél  |c Bálint Klaudia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat célja bemutatni, hogy a PEGA always on marketing rendszer bevezetése milyen változásokat és fejlesztéseket hozott a Vodafone Magyarország Zrt. működésébe, bemutatva a digitális/online marketing működésének alapjait, és összehasonlítva a korábbi működésű kampánymenedzsment folyamatot az új folyamattal. 
695 |a adatbázis 
695 |a automatikus műveletek 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a marketing 
695 |a telekommunikáció 
695 |a Vodafone Magyarország Zrt. 
700 1 |a Fabricius-Ferke Dr. György  |e ths 
700 1 |a Kiss Dóra Diána  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28702/1/PEGA%20AoM%20rendszer%20bevezet%C3%A9s%C3%A9nek%20hat%C3%A1sai%20a%20Vodafone%20Magyarorsz%C3%A1g%20Zrt.-re.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28702/2/bizalmas_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28702/3/eredetiseg_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés