Belső elégedettségmérésen alapuló szervezetfejlesztés a Vipera Szolgálat Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bakos Barbara Csilla
További közreműködők: Kreisz Éva
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső elégedettség
ISO
menedzsmentrendszer
minőségirányítás
szervezetfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28705

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28705
005 20210921113553.0
008 210216suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bakos Barbara Csilla 
245 1 0 |a Belső elégedettségmérésen alapuló szervezetfejlesztés a Vipera Szolgálat Kft.-nél  |c Bakos Barbara Csilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat minőségirányítás, menedzsmentrendszerek, szervezetfejlesztés és belső elégedettség témakörét öleli fel. Szakirodalmi áttekintés során a minőségügy fejlődését, minőségfejlesztési technikákat, ISO kialakulását és releváns szabványokat ismertet. Primer kutatásként belső elégedettségmérés került elvégzésre, melynek eredményei alapján további javaslatok kerültek megfogalmazásra. 
695 |a belső elégedettség 
695 |a ISO 
695 |a menedzsmentrendszer 
695 |a minőségirányítás 
695 |a szervezetfejlesztés 
700 1 |a Kreisz Éva  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28705/1/BakosBarbara_B4IQH7_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés