A magyarországi e-kereskedelem változásai az e-vásárlási szokásokon keresztül 2006 és 2020 között

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bányász Tímea
További közreműködők: Budai Dr. László
Kurdi Fanni
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
e-vásárlás
elektronikus vásárlás - online vásárlás
kérdőíves felmérés
Magyarország
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28706
Leíró adatok
Kivonat:Az e-kereskedelem egyre nagyobb teret hódít világunkban, amióta az internet elterjedt. Az interneten keresztül történt vásárlások rohamosan nőnek. Az online vásárlás nagyban megkönnyítheti az ember életét, elég egy laptop vagy telefon, ami képes internethozzáférésre, és már nézelődhetünk, vásárolhatunk is. Szakdolgozatomban bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem létrejötte, milyen fejlődési utat járt be, milyen eszközök tették lehetővé az internetes vásárlás lehetőségét. A kutatásban egy korábbi (2006-os) Zsolnainé Harczi Ildikó által írt „E-vásárlási szokások változása Magyarországon” című cikke alapján vett eredményeket vetem össze a 2020-as válaszokkal. A kapott eredményekkel, lehetőségem volt megvizsgálni az elmúlt évek változásait.