Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jónás Dóra Éva
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:makro környezet
marketing
marketingtevékenység
mikrokörnyezet
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28749

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28749
005 20210921113241.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jónás Dóra Éva 
245 1 0 |a Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége  |c Jónás Dóra Éva  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A közösségi média jókora változást idézett elő a vállalkozások, illetve cégek életében. Ennek alkalmazása sok új lehetőséget teremtett a hírnév építésében, emellett kockázatokkal is jár. A hagyományos marketingeszközök kialakítása során, következetesen, valamint átgondoltan kell cselekedni a vállalatoknak, így történik ez az online marketingeszközök kialakítása során is. Tisztában kell lenniük azzal, hogy ki a célcsoportjuk, mi a kommunikációjuk célja, illetve a már meglévő vendégekkel hogyan tudják fenntartani a kapcsolatot, és hogyan tudják értesíteni őket az új szolgáltatásokról, akciókról. A kétirányú online kommunikáció is csak akkor hatásos, ha ezekre a kérdésekre megvan a pontos válasz, az egyirányú kommunikációhoz hasonlóan, hiszen ezáltal tudjuk tudatosan megvalósítani az általunk megálmodott stratégiánkat, amit az online marketingtevékenységünkbe bele tudunk építeni. Hogyan lehet elérni egy szálláshelynél már az első évben, hogy 90%-os foglalási arány keletkezzen? Milyen szolgáltatás kell ahhoz, hogy egy vállalkozás ilyen foglalási arányokkal működjön? Mi kell ahhoz, hogy egy vendéglátóhely fenn tudja tartani az érdeklődést? Milyen marketing tevékenység hozza meg egy egyedülálló vállalkozás számára a sikert? A dolgozatom elsődleges célja a problémafelvetésben felvázolt kérdések megválaszolása, vagyis, hogy hogyan használja ki a Tree Houses az online marketing által nyújtott lehetőségeket. Célom, hogy bemutassam a noszvaji vendéglátóhely marketing tevékenységét, illetve kutatás segítségével megtudhassam, hogy a fogyasztóknak mi számít fontosnak egy belföldi szálláshely kiválasztásakor. Ezáltal képet kaphatok arról, hogy elsősorban a Tree Houses esetében mik azok a tevékenységek, illetve hirdetési formák, amin változtatniuk kellene a vendégkör növelése érdekében. A szakdolgozat befejeztekor, szeretnék átnyújtani az említett vállalkozás vezetőségének egy olyan elemzést, melyben a javaslattételeim felhívják a figyelmet az esetleges negatívumokra, illetve pozitívumokra. Ezáltal segítve őket a további sikerek elérésében. 
695 |a makro környezet 
695 |a marketing 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a mikrokörnyezet 
695 |a online marketing 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28749/1/J%C3%B3n%C3%A1s%20D%C3%B3ra%20%C3%89va%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28749/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l.pdf  |z Dokumentum-elérés