Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Biró Erika
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
influenszer
Instagram
szépségápolási termékek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28759
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat az e-kereskedelem hatásait vizsgálja, valamint, hogy az Instagram felhasználók milyen véleménnyel vannak a platformon tevékenykedő influenszerekről, illetve, hogy az influenszerek mennyire képesek befolyásolni a felhasználók vásárlási szokásait főképp a szépségápolási termékek tekintetében.A kutatáshoz fókuszcsoportos interjú, illetve kérdőíves megkérdezés került felhasználásra. Ez segített, hogy összetettebb kép alakuljon ki a témában.A kutatás végeztével elmondható, hogy az Instagram felhasználók körében nagy a valószínűsége, hogy online vásárláshoz folyamodnak, fontos még hozzátenni, hogy a világjárvány erre csak jobban ráerősített.Az influenszerek tekintetében a felhasználók gyakran fenntartásokkal kezelik az influenszerek által készített tartalmakat, így az influenszerek általi ajánlásokban sem bíznak meg teljesen, azonban nem vetik el teljesen az influenszerek véleményét az egyes termékekről vagy márkákról.