Aktuális marketingtrendek a közösségi médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csatári Dóra
További közreműködők: Kozár Dr. László
Szabó Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
közösségi média
marketing
marketingeszközök
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28760

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28760
005 20210921113422.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csatári Dóra 
245 1 0 |a Aktuális marketingtrendek a közösségi médiában  |c Csatári Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásom során, számos olyan tényezőre jöttem rá, vállalatnak segítene a céljai elérésében. Ami számomra kiderült a szakirodalmak olvasása során, hogy közösségi média marketing komoly szaktudást igényel, éppúgy, mint bármely másik szakágazat.  Minden vállalkozás számára megfelelő marketingeszköz, a pontos célközönséggel és egy jó stratégiával. A közösségi média marketing kulcsa a folyamatosság és az idő, hiszen nem várható el, olyan gyors siker, mint a korábbi a korábbi hagyományos marketingeszközöknél. A vásárlók figyelmét nem csak megnyerni kell, hanem megtartani is. Nagyon sok opció áll a vállalatok rendelkezésére, hogy hol, hogyan és milyen módon hirdessék termékeiket vagy szolgáltatásaikat. Természetesen vannak veszélyei is, de véleményem szerint a lehetőségeket kihasználva sokkal több előnnyel rendelkezik, mint hátránnyal. A kutatás során nemcsak az volt megdöbbentő, hogy évről évre növekedést mutat a közösségi média marketing népszerűsége, hanem az is, hogy milyen mértékben. Ez ugyanúgy igaz az influencer marketingre is.                                               A hipotéziseimről elmondhatom, hogy nagyrészt beigazolódtak. A kérdőíves kutatások során, kaptam olyan válaszokat, amelyekkel alá tudtam támasztani, illetve megcáfolni feltételezéseimet. Emellet a szakirodalmak olvasása során is számos olyan információval gazdagodtam, ami beigazolta hipotéziseimet.                                                                         Összességében a közösségi média marketingről elmondható, hogy nem elég utána olvasni és tanulmányozni, részt kell benne venni, kiismerni a saját vállaltunkat és a konkurenciát, majd saját tapasztalatunk megszerzése után tudunk sikeresek lenni benne.             Ez a kutatás nagyon hasznos volt számomra. Úgy gondolom, hogy minden vállalatnak szüksége van legalább egy olyan emberre, aki a mai trendekkel tisztában van. Örülök, hogy jobban megismertem, a marketing legfőképpen a közösségi média marketing világát. 
695 |a internetmarketing 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a online marketing 
700 1 |a Kozár Dr. László  |e ths 
700 1 |a Szabó Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28760/1/szakdolgozat%20Csat%C3%A1ri%20D%C3%B3ra2020.pdf  |z Dokumentum-elérés