A Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődése és az általa indukált eredmények

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dombovári Zita
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Rónaszéki Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális gazdaság
marketingkommunikáció
Művészetek Völgye Fesztivál
nonprofit szervezet(ek)
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28768

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28768
005 20210921113456.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dombovári Zita 
245 1 2 |a A Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődése és az általa indukált eredmények  |c Dombovári Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomat a Művészetek Völgye Fesztivál digitális marketing fejlődéséről és az általa indukált eredményekről írtam. A 2014-es vezető váltást követően, szervezeti átalakulásra, változtatásokra és újításokra volt szükség, hogy fennmaradjon és újra működőképes legyen a Fesztivál. Szinte a semmiből álltak fel, és az elmúlt 5 évben egyre többet hallani a Fesztiválról. A legtöbb látogatót és fizető vendéget regisztrált hazai fesztiválok körében az első 5 között van. Dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy megtudjam és felmérjem, mik ezek az újítások, változások, hogy ezek a módosítások előrelépést mutatnak-e a Fesztivál életében, valamint hozzájárulnak-e a digitális marketing eszközök alkalmazásai a Fesztivál sikeréhez.  Kihasználták-e az aktuális digitális trendeket és a jegyeladások, a látogatók száma növekedést mutatnak-e mindezek hatására. Vagyis a digitális marketing fejlesztése hatással volt-e a Fesztivál eredményességére, ez a dinamikus fejlődés valóban a jól megtervezett marketingnek köszönhető-e. A felhasznált irodalmak segítségével bemutatásra került a hagyományos és online marketing jellemzése, internet szerepe a marketingben és a non-business marketing. Ezenkívül a Művészetek Völgye Fesztivál és az azt működtető szervezet megalakulásától kezdve a tevékenységükön át, a szervezeti és szerkezeti felépítését, marketingstratégiáját és digitális marketing eszközeit is részletesen jellemeztem, elemeztem. Kutatásom a 2014 - 2019 közötti időszakot öleli fel. A kutatási célok eléréséhez mélyinterjúkat készítettem a Fesztivál igazgatójával és az online kommunikáció felelősével és saját készítésű kérdőívet alkalmaztam. Utóbbi alapján olyan adatokhoz, válaszokhoz jutottam, amelyek a Fesztivál további fejlődésében, marketingstratégiájában, digitális felületek fejlesztésében és a fesztiválozók számának növelésében segítséget nyújthat a későbbiekben. 
695 |a digitális gazdaság 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Művészetek Völgye Fesztivál 
695 |a nonprofit szervezet(ek) 
695 |a online marketing 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Rónaszéki Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28768/1/Szakdolgozat_Dombov%C3%A1ri%20Zita_z6uhyw_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28768/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l_.pdf  |z Dokumentum-elérés