Korunk leghatásosabb médiuma, az ambient
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Marcell |
---|---|
További közreműködők: |
Baráth Károly
Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | alternatív megoldás ambient marketingkommunikáció médium reklámeszközök reklámhordozók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28770 |
Hasonló tételek
Az ambient reklámok
: Csengeri Dóra
Megjelent: (2013)
: Csengeri Dóra
Megjelent: (2013)
Az ambient marketing létjogosultsága napjainkban Magyarországon
: Kunkli Erika
: Kunkli Erika
Korunk légiközlekedése légiközlekedéspolitika és a légitársaságok piaci kihívásai az Európai Unióban és Magyarországon
: Bartal Eszter
: Bartal Eszter
A munkahelyi stressz, avagy korunk népbetegsége
: Nagy Anasztázia
: Nagy Anasztázia
A pénzügyi technológiák szerepe korunk digitális forradalmában
: Major Márton Ferenc
: Major Márton Ferenc
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
: Veres Katalin
: Veres Katalin
Jelen korunk komplex környezeti és gazdasági kihívásai ~ pálmaolaj esettanulmány tükrében
: Simon Rita
: Simon Rita
Az Ambient Dekor Média Kft. vagyoni,- pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a 2013-2015 beszámolók alapján
: Palyov Viktória
: Palyov Viktória
Filmturizmus - korunk slágere, avagy a turisztikai marketingben és a desztinációmárkázásban rejlő lehetőségek
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
A nők és a szexualitás megjelenítése korunk reklámjaiban és ennek szerepe önmagunk megítélésében
: Harmat Rozália
: Harmat Rozália
Korunk főbb alternatív fehérjeforrásai - rovar alapú élelmiszerek fogyasztási trendjének és fogyasztói elfogadásának vizsgálata
: Bába András
: Bába András
Korunk logisztikai kihívásai - Az Ipar 4.0. és a digitalizáció térhódítása fókuszban az Eurosped Zrt.
: Jónás Mercédesz
: Jónás Mercédesz
VÁLTOZIK A VILÁG – VÁLTOZZON AZ ETIKA IS? (korunk vendéglátás-etikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül)
: Izing Orsolya Zita
: Izing Orsolya Zita
Korunk ételallergiái - Valós betegség vagy csak hóbort? A vendégek változó igényei az Abacus Business & Wellness Hotel**** Superior szolgáltatásainak tükrében
: Jonácsik Renáta
: Jonácsik Renáta
Korunk főbb alternatív állati fehérjeforrásai -rovar alapú élelmiszerek fogyasztási trendjének és fogyasztói elfogadásának vizsgálata The main alternative protein sources of nowadays – trend examination of the insect based foods and study of the costumer acceptance
: Bába András
: Bába András
Szokatlan lehetőség a reklámok világában az ambient reklám legújabb megoldásai nemzetközileg és hazánkban
: Sipkayné Miterli Gabriella
: Sipkayné Miterli Gabriella
Változik a világ – változzon az etika is? Korunk vendéglátásetikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül
: Izing Orsolya, et al.
Megjelent: (2019)
: Izing Orsolya, et al.
Megjelent: (2019)
Egy vállalkozás (üzemi) géppark kapacitás kihasználásának tervezése és elemzése és a kapacitáskihasználás változás eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Horváth Balázs Marcell
: Horváth Balázs Marcell
Z-generáció a munkaerőpiacon vezetői szemmel
: Horváth Miklós Marcell
: Horváth Miklós Marcell
AZ ONLINE REPÜLŐJEGY - ÉRTÉKESÍTÉS HATÁSA AZ UTAZÁSI IRODÁK REPÜLŐJEGY FORGALMÁRA
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
Az Európai Unió klímapolitikája
: Holánszky Marcell
: Holánszky Marcell
Az OnBoard Furniture e-business modellje és az e-business napjainkban
: Marcell Német
Megjelent: (2019)
: Marcell Német
Megjelent: (2019)
Az LmLand Kft. változásmenedzsmentjének gyakorlata
: Némethy Marcell
: Némethy Marcell
Az Egy övezet, Egy út kezdeményezés gazdaságdiplomáciája
: Lezsovits Marcell
: Lezsovits Marcell
Az animátorok szerepe a rendezvények sikeres lebonyolításában
: Lovay Marcell
: Lovay Marcell
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
AZ ÁFA-CSALÁS ÉS A GDP SZÁMÍTÁS MÓDSZERTANA
: Kovács Marcell
: Kovács Marcell
Az OpenScape Xpert program terheléstesztjének optimalizálása automatizációval
: Pongó Marcell
: Pongó Marcell
A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei az e-kereskedelemben
: Kiss Marcell
: Kiss Marcell
Hogyan lesz egy hideghívásból megbízás az Eurosped Zrt-nél
: Sőti Marcell
: Sőti Marcell
Az IT-szféra bankszektort fenyegető csalásai a lakossági ügyfelek körében
: Sike Marcell
: Sike Marcell
Egészségtudatosság a fogyasztói magatartásban - Az egészséget pozitívan befolyásoló szolgáltatások esetében
: Hetei Marcell
: Hetei Marcell
Az Európai Unió migrációs politikája és a tagállamok közti konfliktusok
: Tóth Marcell
: Tóth Marcell
A szálláshelyek választásának szempontjai az Y és Z generáció körében
: Plesz Marcell
: Plesz Marcell
Magyar vállalatok regionális versenyképességének vizsgálata az innovativitás és nemzetköziesedés kontextusában
: Benyus Marcell
: Benyus Marcell
Az Instagram influencerek térhódítása a világban és a magyarországi piac vizsgálata
: Gengeliczky Marcell
: Gengeliczky Marcell
Felhőszolgáltatások helyzete az Európai Unióban és egy épitőipari vállalkozás felhőbe migrálásának lehetőségei
: Keresztény Marcell
: Keresztény Marcell
Irodai munka vagy home office? Az otthoni munkavégzéssel kapcsolatos változások a COVID-19 után
: Pap Marcell
: Pap Marcell
Az Erste Bank Hungary Zrt. munkaadói hírneve és az employer branding munkavállalói szemszögből
: Dubabér István Marcell
: Dubabér István Marcell
Hasonló tételek
-
Az ambient reklámok
: Csengeri Dóra
Megjelent: (2013) -
Az ambient marketing létjogosultsága napjainkban Magyarországon
: Kunkli Erika -
Korunk légiközlekedése légiközlekedéspolitika és a légitársaságok piaci kihívásai az Európai Unióban és Magyarországon
: Bartal Eszter -
A munkahelyi stressz, avagy korunk népbetegsége
: Nagy Anasztázia -
A pénzügyi technológiák szerepe korunk digitális forradalmában
: Major Márton Ferenc