A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bocskai Boglárka
További közreműködők: Kecskeméti Márta
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:AVON
értékesítés
kereskedelem
kozmetikum
vállalat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28784
Leíró adatok
Kivonat:Az AVON a világ egyik legismertebb, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. Amerikából indulva hódította meg az egész világot, miközben nőket használva értékesített termékeket nőknek. Hamar megértették, hogy a nők közötti személyes kapcsolat és empátia segítségével, sokkal könnyebb a termékek eladása. Nem csak eladták, hanem megismertették a termékeket, segítették is a vevőket. Természetesen a siker titka abban is rejlett, hogy a vállalkozás legfőbb célja, hogy jobbá tegye a világot a nők számára. Azoknak a nőknek, kiknek ambíciójuk és munkaetikájuk semmihez sem fogható. Kutatásom elsősorban a siker titkát vizsgálja, valamint azt, hogy szükség van e a közvetlen értékesítés mellett, a közvetett értékesítés bevonására.