Az apaszerep ábrázolása a tévéreklámokban
Elmentve itt :
| Szerző: | Halász Tamás János |
|---|---|
| További közreműködők: |
Krasztev Dr. Péter Lajos
Tornyosné Viktória |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | apaszerep család fogyasztói magatartás nemi sztereotípiák reklám tévéreklám |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28787 |
Hasonló tételek
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban
: Salga Brigitta
: Salga Brigitta
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
A T-Systems Magyarország Zrt. közösségi média csatornáinak ábrázolása
: Balogh Flóra
: Balogh Flóra
A nemek közötti kommunikáció ábrázolása a médiában Sztereotípiák és valóság
: Jani Anna Lujza
: Jani Anna Lujza
A légi fuvarozás sajátosságainak ábrázolása esettanulmányok segítségével Magyarországon és a nagyvilágban
: Dienes Tímea
: Dienes Tímea
A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül
: Árva Tamara
: Árva Tamara
Bűnözéstől való félelem és erőszak ábrázolása bulvár, minőségi és online sajtótermékekben
: Magyar Rebeka Lili
: Magyar Rebeka Lili
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
Nagyvállalati környezetben a projektsiker vizsgálata az SAP HCM szintemelés projekten keresztül
: Halász Tamás
: Halász Tamás
Nők a reklámokban A női testek ábrázolása a reklámiparban
: Balogh Zsófi Zoé
: Balogh Zsófi Zoé
Az Európai Unió fejlesztéspolitikája a harmadik világ irányába - különös tekintettel Fekete-Afrika, ezen belül az Afrika Szarva Stratégia országaira
: Halász Halász Emese
Megjelent: (2014)
: Halász Halász Emese
Megjelent: (2014)
Az ukrán válság Oroszország és az Európai Unió kapcsolatának tükrében
: Halász Fanni
: Halász Fanni
Európa mozgásban, a migráció jelensége az Európai Unióban
: Halász Réka
: Halász Réka
Okos? Telefon? Marketing? Mobil eszközök fejlődésének és marketingkommunikációs szerepének bemutatása
: Halász Tamás Axel
: Halász Tamás Axel
A logisztikai szolgáltatók teljesítménymérési folyamatának bemutatása az Európai Logisztikai Központ példáján keresztül
: Halász Alexandra
: Halász Alexandra
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Gazdaságfehérítő intézkedések és az áfa-rés alakulása hazánkban 2012 után
: Halász Martin
: Halász Martin
Bér és béren kívüli juttatások elemzése, szerepe az érdekeltségi rendszer kialakításában
: Halász Andrea
: Halász Andrea
Az AVAKA Consultant Tanácsadó és Szolgáltató Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Halász Réka
: Halász Réka
A Debreceni Virágkarnevál programsorozat szerepe a város turizmusában
: Halász Nóra
: Halász Nóra
A fenntarthatóság gyakorlati megvalósulása és hatása a munkavállalókra a Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-nél
: Halász Dóra
: Halász Dóra
A következetes nonprofit marketing szerepe a menhelyek sikeres működtetésében
: Halász Viktória
: Halász Viktória
A német számviteli rendszer és a magyar számviteli rendszer összehasonlítása
: Halász Anita
: Halász Anita
A szoftverfejlesztési folyamat minőségügyi vizsgálata A CMM(Capability Maturity Model) bevezetése, alkalmazása
: Halász József
: Halász József
A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként
: Halász Viktória
: Halász Viktória
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
A lakosság fogyasztási szerkezetének vizsgálata
: Halász Gábor
: Halász Gábor
Nyákellátás optimalizálása a motorvezérlő gyártásban
: Halász Tamara
: Halász Tamara
A Rovinj Kft. komplex elemzése
: Halász Alexandra
: Halász Alexandra
A HCL Kft. tevékenységének átfogó elemzése és értékelése a 2008-2013. év beszámolói alapján
: Halász Kriszta
: Halász Kriszta
A szervezet felépítése és kommunikációs rendszere közötti összefüggések bemutatása a Pliva Hungária Kft.-n keresztül
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
A falusi turizmus szerepe Hortobágy kistérségben
: Halász Viktória
: Halász Viktória
Lean Management és a SPAR üzletláncok
: Halász Enikő
: Halász Enikő
A „TERMELŐ” Kft. tevékenységének átfogó elemzése és értékelése a 2008-2014. év beszámolói alapján
: Halász Kriszta
: Halász Kriszta
A „Shick-R” Kft. üzleti környezetének elemzése
: Halász Máté
: Halász Máté
A könyvvizsgálati feladatok előkészítése, megszervezése és végrehajtása
: Halász Gábor
: Halász Gábor
Ellátási Lánc Menedzsment– A Wizz Air Hungary Ltd. és a N-U-R Neckermann - utazás szolgáltató Kft. vállalati kapcsolata
: Halász Martina
: Halász Martina
Növekedés a válság idején - egy mikrovállalkozás pénzügyi terve
: Halász Sarolta
: Halász Sarolta
Hasonló tételek
-
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra -
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma -
Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban
: Salga Brigitta -
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni -
A T-Systems Magyarország Zrt. közösségi média csatornáinak ábrázolása
: Balogh Flóra