Meggyőzési stratégia tárgyalási keretek között
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | gesztusok meggyőzés nonverbális kommunikáció tárgyalási stratégia testbeszéd |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28792 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg28792 | ||
| 005 | 20210921113752.0 | ||
| 008 | 210301suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Deme Boglárka Ilona | |
| 245 | 1 | 0 | |a Meggyőzési stratégia tárgyalási keretek között |c Deme Boglárka Ilona |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A nonverbális jelek hatását elemeztem egy általam kialakított tárgyalási stratégia részeként, tárgyalási keretek között tesztelve. A kommunikáció pusztán 35%-át fedi le a verbális, tényleges szóközlés, és a maradék 65% a nonverbális gesztusokon és jeleken múlik (Pease, 2000). A verbális kommunikáció információ közlésére szolgál, míg a nonverbális jelekből a tárgyaló partnerünk témához való hozzáállására, hozzánk fűződő érzelmeire tudunk következtetni. Hipotézisem, hogy gyakorlással, és a jelek felismerésével befolyásolni tudjuk egy tárgyalás végkimenetelét. Ezért célom ennek a szférának a kutatása. Szaktudományokban is aktívan jelenlévő téma, mind a közgazdaságtan, pszichológia, a kommunikáció területe, és a szociológia is kutatja ennek a multidiszciplináris elméletnek miértjeit és működési elvét. | |
| 695 | |a gesztusok | ||
| 695 | |a meggyőzés | ||
| 695 | |a nonverbális kommunikáció | ||
| 695 | |a tárgyalási stratégia | ||
| 695 | |a testbeszéd | ||
| 700 | 1 | |a Semkou Afrodite |e ths | |
| 700 | 1 | |a Zelena Dr. András |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28792/1/Szakdolgozat_DemeBogl%C3%A1rka_SELFD5.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28792/2/nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020_DemeBogl%C3%A1rka.pdf |z Dokumentum-elérés |