Mi az ASMR és hogyan kelti fel a figyelmünket?
Elmentve itt :
Szerző: | Káró Klaudia |
---|---|
További közreműködők: |
Kovács Dr. Ildikó
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adatbázis(ok) adatgyűjtés adathordozók ábrák ágazatok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28795 |
Hasonló tételek
Hogyan készítjük fel a diákokat a kétnyelvű vizsgafeladatokra?
: Dévény Ágnes
Megjelent: (2008)
: Dévény Ágnes
Megjelent: (2008)
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László
: Csillik László
Csavard fel a hangerőt avagy Hogyan használjuk a zene erejét a márkaépítésnél?
: Veres Tamás
Megjelent: (2013)
: Veres Tamás
Megjelent: (2013)
Fél pohár víz - avagy hogyan értelmezhető a magyar versenyképesség az objektív és szubjektív mutatók szerint
: Vakhal Péter, et al.
Megjelent: (2018)
: Vakhal Péter, et al.
Megjelent: (2018)
Kezeket fel! - Tendenciák a körömápolás piacán
: Z. Nagy Judit
: Z. Nagy Judit
A biztonság fél egészség A magyar lakosság biztonságtudatossága az egészségügyi adatokra vonatkozóan és kibervédelem az e-egészségügyben
: Fekete Heléna Lilla
: Fekete Heléna Lilla
Milyen szolgáltatásokat ajánlanak fel a logisztikai szolgáltatók Zala megyében?
: Szabó László
Megjelent: (2018)
: Szabó László
Megjelent: (2018)
A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése
: Veres Lilla
: Veres Lilla
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán
: Tujner Zoltán
Ébresszük fel a Sor villát! Megvalósíthatósági tanulmány a Leányfalui villa szállodai beruházásáról.
: Iszlai Ágnes
: Iszlai Ágnes
A második pénzforgalmi irányelv során megjelenő harmadik fél szolgáltatók hatásai a társadalomra
: Széles Dominik Zsolt
: Széles Dominik Zsolt
„Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Marketing az építőiparban - Avagy mi teszi hatékonnyá az ágazat vállalatainak kommunikációját
: Gyöngyösi Klaudia
: Gyöngyösi Klaudia
Cora Magyarországon, azaz mi vezetett a kivonuláshoz és mi történt a felvásárlás után
: Mezősi Rita
Megjelent: (2013)
: Mezősi Rita
Megjelent: (2013)
A dolgozói hang és csend Milyen helyzetekben, mikor emeli fel szavát, mikor marad csendben egy dolgozó egy vállalat életében? Hogyan kezelik az ügyvezetők ezeket a helyzeteket?
: Szilasi-Horváth Vivien Nikoletta
: Szilasi-Horváth Vivien Nikoletta
Mi fán terem a CSR?
: Major Beáta
: Major Beáta
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014)
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014)
Mi lett veletek, önkormányzati vállalatok?
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
Mi a jövő zenéje? Rúzsa Magdi online karrierépítése
: Perger Péter György
Megjelent: (2013)
: Perger Péter György
Megjelent: (2013)
Mi az ember? - egy evolúciós szintézis körvonalai
: Marosán György
Megjelent: (2011)
: Marosán György
Megjelent: (2011)
Mi a sikeres SSC titka Magyarországon?
: Petkó Dóra
: Petkó Dóra
Bruttó Nemzeti Boldogság a mi jövőnk?
: Mézesné Lenti Gabriella
: Mézesné Lenti Gabriella
Mi kell a külföldi befektetőnek? A telephely választás szempontjai
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
Mi lett velük? Egy kiterjesztett esettanulmány tanulságai a középvállalati réteg sorsának alakulásáról 2000-2016 között
: Palócz Éva, et al.
Megjelent: (2018)
: Palócz Éva, et al.
Megjelent: (2018)
Mi a frissdiplomások elképzelése a saját karrierfejlődésükről?
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
Befektetési tanácsadás a MiFID II tükrében
: Szilágyi Zsolt
: Szilágyi Zsolt
Mi alapján választanak szórakozóhelyet a fiatalok Budapesten
: Balog Dávid
: Balog Dávid
Energiakörkép avagy mi lesz a jövő energiája
: Koskocsák Éva
: Koskocsák Éva
Az MI Forradalma a Turizmus Világában Innováció és Haté-konyság a Szállodaipar és Utazásszervezés Területén
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
Motiváció – Mi hajt, ösztönöz, lelkesít minket valójában?
: Kétyi András
Megjelent: (2019)
: Kétyi András
Megjelent: (2019)
„Mi kell a nőnek?" Reklámkampány tanulmányterv : A Felina Hungária Kft. marketing tevékenységének elemzése, kommunikációs kampányának aktualizálása
: Sarbó Katalin
: Sarbó Katalin
Mi a jövő? Az adatvezérelt döntéshozatal és az analitikus CRM rendszer
: Székely Gábor
: Székely Gábor
Elektronikus fizetési megoldások, avagy mi lesz veled készpénz?
: Sági Balázs László
: Sági Balázs László
Az Európai Unió emberi jogi védelme az MI és adatvédelem tükrében
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Az önköltségszámítás működése és szerepe a SOLE-MiZo ZRt-nél
: Gyuris Bernadett
: Gyuris Bernadett
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Az Európai Unió emberi jogi védelme a MI és az adatvédelem tükrében
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
MiFID II szabályozás a befektetési vállalatok körében Magyarországon
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Gasztronómia és vallás, avagy mi kerül egy keresztény család asztalára
: Mojzes Gergő
: Mojzes Gergő
Hasonló tételek
-
Hogyan készítjük fel a diákokat a kétnyelvű vizsgafeladatokra?
: Dévény Ágnes
Megjelent: (2008) -
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László -
Csavard fel a hangerőt avagy Hogyan használjuk a zene erejét a márkaépítésnél?
: Veres Tamás
Megjelent: (2013) -
Fél pohár víz - avagy hogyan értelmezhető a magyar versenyképesség az objektív és szubjektív mutatók szerint
: Vakhal Péter, et al.
Megjelent: (2018) -
Kezeket fel! - Tendenciák a körömápolás piacán
: Z. Nagy Judit