Szponzorációs trendek a 21. században

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bogár Fanni
További közreműködők: Juhász Péter
Szabó Dr. Zoltán
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:műsorszponzoráció
non-spot
partnerség
rendezvény(ek)
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28798
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatban a huszonegyedik századi szponzorációs trendeket annak mentén vizsgálom, hogy a szponzorálás során a vállalatok márkaüzeneteiket hogyan tudják minél hatékonyabban eljuttatni célcsoportjaikhoz.  Az utóbbi évtizedben a globális megatrendek a szponzorációs irányvonalakat önmagukban is átalakították. Tíz éve még teljes mértékben elégedetté tette a szponzoráló feleket, ha a szponzorált projekt minden felületén elhelyezésre került céges vagy márkalogója. A hagyományos szponzorációs modellektől eltérő, egyedi és partnerspecifikus szponzorációs stratégiákat követő projekteket vizsgálok. Az első részben a témában releváns alapvető elméleti marketingkommunikációs és szponzorációval kapcsolatos szekunder kutatást végzek. A második részben gyakorlati példáimban egy marketingkommunikációs tanácsadó cég szponzorációval kapcsolatos munkáját mutatom be két kiemelt projekt mentén. A dolgozatban tanulmányozott partnerségek a szponzoráltak által megbízott marketingkommunikációs tanácsadó külső szakmai marketing, kommunikációs, üzletfejlesztési és háromszázhatvan fokos, a teljes projektet felölelő egyedi szponzorációs csomagajánlatok kidolgozásával történnek. Ez a típusú tanácsadói szerepvállalás még ugyan ritka a piacon, de azt gondolom, hogy a szponzorálás jövője abban rejlik, hogy a partnerek jelenlétének kiteljesedését külön szakemberek segítik.