A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
Elmentve itt :
Szerző: | Békési Dániel György |
---|---|
További közreműködők: |
Pólya Dr. Éva
Sánta Bálint Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitalizáció kiskereskedelem lojalitás marketing mobil applikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28807 |
Hasonló tételek
A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
: Ganzorig Otgonbaatar
: Ganzorig Otgonbaatar
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül
: Boros Gréta
: Boros Gréta
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata
: Bugár-Mészáros Kata
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet
: Keskin Milán Mehmet
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A consumer engagement és a gamification hatásai a fogyasztói lojalitásra.
: Póré Bence
: Póré Bence
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor
: Scholtz Tibor
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László
: Nagy László
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura
: Nagy Mercédesz Laura
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Az oktatás és képzés hatása az elégedettségre, lojalitásra, motiváltságra és csapatmunkára a GEDIA Hungary Kft-nél
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Vásárlóvesztés minimalizálásának feltételei az online kiskereskedelemben
: Simkó Gergő
: Simkó Gergő
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
Élelmiszerpazarlás csökkentése, jó gyakorlatok a hazai kiskereskedelemben
: Safarcsik Nikolett
: Safarcsik Nikolett
A családi vállalkozás vezetőjének hatása a munkavállalói lojalitásra és árnyéka a vállalat jövőjére - A Muhel Kemencetechnika Kft. vizsgálata
: Muhel Emese Judit
: Muhel Emese Judit
Digitalizáció és automatizáció a MOL-csoport életében a MOL IT & Digital GBS Kft. munkatársainak szemüvegén keresztül
: Török Bettina Melinda
: Török Bettina Melinda
A MOL innovációja
: Nagy Andor György
: Nagy Andor György
Kerül, amibe kerül – inflációkezelés a hazai élelmiszer-kiskereskedelemben
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
: Gyulai László, et al.
Megjelent: (2024)
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
Franchising a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben, fókusz a SPAR modelljén
: Tuboly Konrád
: Tuboly Konrád
Rendelési metodika, készletlogisztika, és a vállalatirányítási rendszer fejlesztése a kiskereskedelemben
: Tóth Péter Ferenc
: Tóth Péter Ferenc
Digitalizáció hatása, az elektronikus csatornák jelene és jövője a bankszektorban
: Békési Bianka Zsófia
: Békési Bianka Zsófia
Digitalizáció hatása a kisvállalkozásokra
: Eigner Máté György
: Eigner Máté György
Az elmúlt négy év globális folyamatainak hatásai egymásra és a marketingre
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Az infláció determináló tényezői az agráriumban, az élelmiszeriparban és a kiskereskedelemben
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
: Simon Richárd
: Simon Richárd
Egy magyar vállalkozás fejlődésének vizsgálata az átrendeződő hazai élelmiszer kiskereskedelemben.
: Orosz Rudolf
: Orosz Rudolf
Az online kereskedelem térhódítása, valamint a hagyományos kereskedelem létjogosultsága a kiskereskedelemben
: Vaju Orsolya
: Vaju Orsolya
Az Európai Parlament és a Tanács új irányelve a szerzői jogokról és ennek hatása az influencer marketingre
: Czinege Petra
: Czinege Petra
A Helly Hansen globális marketingstratégiája, felépítése és jelenléte a kiskereskedelemben lokálisan és regionálisan
: Kusicza Bence
: Kusicza Bence
A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
A COVID-19 hatása a MOL-csoportra
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
Hasonló tételek
-
A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
: Ganzorig Otgonbaatar -
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila -
A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül
: Boros Gréta -
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata -
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet