A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czakó Anita
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
környezettudatosság
közösségi hálózatok
marketing
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28810

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28810
005 20210921113934.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Czakó Anita 
245 1 2 |a A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira  |c Czakó Anita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban egy számomra fontos és érdekes témába szeretném mélyebben beleásni magam. A közösségi média aktív felhasználója vagyok magam is, hatással van az életemre és a döntéseimre, akarva akaratlanul. Törekszem a környezettudatos életre, hiszen tudom, hogy minden vásárlásommal leteszem a voksom valami mellett. De nem mindegy, hogy kit támogatok a pénzemmel nap, mint nap. Kíváncsi vagyok, hogy a környezettudatos fogyasztókra is hatással vannak-e a közösségi oldalakról ránk zúduló impulzusok vagy bedőlnek-e a zöld marketingnek. Vajon ők is megveszik azt a terméket, melyet egy influenszer bejegyzésében láttak? Többek között ezekre a kérdésekre keresem a választ egy kérdőíves kutatás segítségével. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a környezettudatosság 
695 |a közösségi hálózatok 
695 |a marketing 
695 |a vásárlás 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28810/1/Szakdolgozat_Czak%C3%B3_Anita.pdf  |z Dokumentum-elérés