Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jánó Beáta Eliz
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ábrák
divat
marketingkommunikáció
márkaépítés
márkázás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28812

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28812
005 20210921113952.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jánó Beáta Eliz 
245 1 0 |a Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben  |c Jánó Beáta Eliz  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a márkaépítési stratégiákat, illetve a márkaérték megtartásának lehetőségeit vizsgálom, figyelembe véve a divatmarketing sajátosságait. 
695 |a ábrák 
695 |a divat 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkázás 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28812/1/N3Y9TQ_J%C3%A1n%C3%B3%20Be%C3%A1ta%20Eliz_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20BGE%20-%20KKK%202020%20-M%C3%A1rka%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9si%20strat%C3%A9gi%C3%A1k%20%C3%A9s%20a%20m%C3%A1rka%C3%A9rt%C3%A9k%20megtart%C3%A1sa%20a%20divatmarketingben.pdf  |z Dokumentum-elérés