A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
Saved in:
Main Author: | Horváth Adrienne |
---|---|
Other Authors: |
Kopcsay Dr. László
Szabó Dr. Zoltán Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | boltválasztás élelmiszerfogyasztás fogyasztó kiskereskedelem kiskereskedelmi reklám kommunikáció marketing saját márkás termék üzletláncok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28826 |
Similar Items
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel
: Steffens Axel
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A nemzetközi kiskereskedelmi üzletláncok készletgazdálkodásának kihívásai, különös tekintettel az Auchanra
: György Zoltán
: György Zoltán
Kiskereskedelmi sajátmárkás termékek és hatásuk a fogyasztói magatartásra
: Homonnai Csenger
: Homonnai Csenger
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
Nagyméretű kiskereskedelmi üzletláncok és beszállítóik közötti együttműködési területek, valamint vállalati információs rendszereik partnerkapcsolati jellemzői
: Király Éva
Published: (2011)
: Király Éva
Published: (2011)
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Published: (2013)
: Dechant Ramóna
Published: (2013)
Lean Management és a SPAR üzletláncok
: Halász Enikő
: Halász Enikő
Magyar tulajdonban lévő kiskereskedelmi üzletláncok piaci helyzetének és piacbefolyásolásának bemutatása a Coop, valamint a Kapos Coop Zrt. példáján keresztül
: Páli Krisztina
: Páli Krisztina
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban
: Gézárt Attila
: Gézárt Attila
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Gyógyszeripari marketingkommunikáció és annak fogyasztói megítélése
: Korb Martin Alex
: Korb Martin Alex
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Az Ilcsi Szépítő Füvek és az Ilcsi márka ismertsége és megítélése Magyarországon
: Gembiczki Dalma
: Gembiczki Dalma
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika
: Léránt Veronika
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
Similar Items
-
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel -
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia -
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni -
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István -
A nemzetközi kiskereskedelmi üzletláncok készletgazdálkodásának kihívásai, különös tekintettel az Auchanra
: György Zoltán