A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csőke Szabolcs Gábor
További közreműködők: Eszes Dr. István
Kui Roland
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:futball
közösségi média
online marketing
sportmarketing
szurkolói tartalomfogyasztás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28827

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28827
005 20210921114117.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csőke Szabolcs Gábor 
245 1 2 |a A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata  |c Csőke Szabolcs Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a hazai futballszurkolók digitális tartalomfogyasztási szokásai mellett a magyar és a közép-európai futballcsapatok online megjelenését érinti, külön a közösségi média felületekre fókuszálva. 
695 |a futball 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a sportmarketing 
695 |a szurkolói tartalomfogyasztás 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
700 1 |a Kui Roland  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28827/1/Cs%C5%91ke%20Szabolcs%20G%C3%A1bor%20-%20Szakdolgozat%20-%20BJ5WST.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28827/2/Cs%C5%91ke-Szabolcs-G%C3%A1bor-nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf  |z Dokumentum-elérés