A magyar futballszurkolók digitális tartalomfogyasztása és a közép-európai futballklubok online jelenlétének vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Csőke Szabolcs Gábor |
---|---|
Other Authors: |
Eszes Dr. István
Kui Roland |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | futball közösségi média online marketing sportmarketing szurkolói tartalomfogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28827 |
Similar Items
A futballszurkolók szubkultúrája és kommunikációja
: Cseh Benjámin Attila
: Cseh Benjámin Attila
A futballszurkolók kultúrája és kommunikációja
: Ruska Dominik László
: Ruska Dominik László
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás
: Jóna Bálint Mátyás
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
A szülői edukáció hatékonysága a gyermekek online jelenlétének biztonsága érdekében
: Simon Zsóka
: Simon Zsóka
A Magyar Kajak-Kenu Szövetség közösségi média jelenlétének vizsgálata versenyzési és szabadidős szférák értékelése
: Nemes Ágota
: Nemes Ágota
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
Magyar futballklubok gazdasági helyzete, különös tekintettel a bevételi forrásokra és a Budapest Honvédra
: Vernes Zsolt
: Vernes Zsolt
Fogyasztóból családtag - A futballklubok marketingkommunikációs stratégiái a kapcsolati marketing megvilágításában
: Kovács Attila
: Kovács Attila
A kiégés jelensége és jelenlétének vizsgálata egy magyarországi szolgáltató központ munkavállalóinak körében
: Jávori Zoltán
: Jávori Zoltán
Külföldi és magyar futballklubok jelenléte a közösségi médiában – Az FC Ajka és a Wrexham AFC esetének összehasonlítása
: Jagodics Bence
: Jagodics Bence
Az overtourism bemutatása, illetve jelenlétének és hatásainak elemzése Rómán keresztül
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
: Bálint Fruzsina Zsuzsanna
A cégek közösségi média jelenlétének fontossága a B2B marketingben Az engagement szerepe
: Fábián Lilla
: Fábián Lilla
Az Aeroplex Közép-Európai Kft. számviteli információs rendszerének vizsgálata
: Turczer Zsuzsanna
: Turczer Zsuzsanna
Digitális és online marketing a magyar zeneiparban
: Koponyás Dániel
: Koponyás Dániel
A kelet-közép-európai rendszerváltás nemzetközi folyamatai
: Ferenczy Anna Julia
: Ferenczy Anna Julia
A digitális forradalom hatásai a magyar bankrendszerre
: Tóth Szabolcs
: Tóth Szabolcs
Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban
: Kocsis Nóra
: Kocsis Nóra
A Japán és Közép Európai üzleti kultúra különbségei
: Bridinszki Katalin
: Bridinszki Katalin
Világgazdasági válság hatása a Közép-kelet európai autópiacokra
: Magyarits Tamás
: Magyarits Tamás
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano
: Guardamagna Cristiano
Kelet-közép-európai tőzsdeindex-mozgások a V4 régió tőkepiaci elemzése a Brexit referendum idején /
: Bárka Levente András
: Bárka Levente András
Egy közép-európai gyógyszeripari vállalat kereskedelmi tevékenységének elemzése
: Kisbenedek Alex
: Kisbenedek Alex
Nemzetközi rendszer és geopolitikai modellek közép-európai perspektívából
: Szilágyi István
Published: (2019)
: Szilágyi István
Published: (2019)
Az Európai Unió fejlesztéspolitikája Közép-Ázsiában, illetve Kazahsztánban
: Horváth-Noszkó dr. Zsolt
: Horváth-Noszkó dr. Zsolt
A startupok helyzete a közép- és kelet-európai piacgazdaságokban
: Szennay Áron
Published: (2019)
: Szennay Áron
Published: (2019)
Az LNG szerepe a közép- és kelet-európai gázdiverzifikációban
: Blum Diána Blanka
: Blum Diána Blanka
Magyarország és a közép-európai országok transzferár szabályozásának összehasonlítása
: Kutasi Dóra
: Kutasi Dóra
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
A Közép-Európai Szabadkereskedelmi Megállapodás és a Visegrádi Együttműködés kapcsolata
: Kérdő Márton
: Kérdő Márton
A Közép- és Kelet-Európai Regionális Környezetvédelmi Központ teljesítményértékelési rendszere
: Gábeli Apollónia
Published: (2007)
: Gábeli Apollónia
Published: (2007)
Metropolizációs folyamatok a kelet-közép-európai fővárosokban, különös tekintettel Budapestre
: Bogos Judit
Published: (2007)
: Bogos Judit
Published: (2007)
A kelet-közép-európai országok politikai és gazdasági rendszerének átalakulása
: Zólomy Zsófia
: Zólomy Zsófia
A digitális érettség és az online számlanyitási hajlandóság vizsgálata Magyarországon
: Bodó Friderika
: Bodó Friderika
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
Digitális technológiák az online marketing szolgálatában
: Tauber Richárd Péter
: Tauber Richárd Péter
Összehasonlító módszerek alkalmazása a Kelet-Közép-európai térség gazdasági átalakulásának bemutatásában
: Marinovich Endre
Published: (1996)
: Marinovich Endre
Published: (1996)
Közép-kelet európai direkt kiszállítások logisztikai rendszere a Philips székesfehérvári elosztóközpontjában
: Csernák Veronika
: Csernák Veronika
A finn Transpoint Oy Ab logisztikai cég közép-kelet-európai stratégiája
: Csendes Georgina
: Csendes Georgina
Similar Items
-
A futballszurkolók szubkultúrája és kommunikációja
: Cseh Benjámin Attila -
A futballszurkolók kultúrája és kommunikációja
: Ruska Dominik László -
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás -
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa -
A szülői edukáció hatékonysága a gyermekek online jelenlétének biztonsága érdekében
: Simon Zsóka