Az online ruha vásárlási folyamat elemzése a Customers journey modell alapján a Z generáció körében
Elmentve itt :
Szerző: | Galambos Patrícia Rita |
---|---|
További közreműködők: |
Harsányi Dr. Dávid
Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás fogyasztói igények kvalitatív módszerek ruhaipar vásárlói magatartás Z-generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28874 |
Hasonló tételek
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Customer Journey Mapping gyógyszeripari környezetben
: Tordai Eleonóra
: Tordai Eleonóra
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid
: Rácz Dávid
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina
: Tamás Dorina
Marketing tevékenység vizsgálata a hazai menyasszonyi ruha piacon
: Szamperné Ambruzs Nikolett
: Szamperné Ambruzs Nikolett
Online marketing lehetőségek a Z generáció körében
: Fazekas Dániel
: Fazekas Dániel
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Egészségtudatos magatartás a Z generáció körében
: Mórocz-Jordán Krisztina
: Mórocz-Jordán Krisztina
Fogyasztói szokások, vásárlási motiváció az Y generációs nők körében
: Szentesi Anita
: Szentesi Anita
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
Munkaerő-megtartó lehetőségek az X, Y és Z generációs munkavállalók körében
: Tibai Rita
: Tibai Rita
Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company
: Ilics Mercédesz
: Ilics Mercédesz
Tudatos élelmiszer-fogyasztás a Z-generáció körében
: Tábori Zoltán
: Tábori Zoltán
Y generáció online vásárlási szokásai a divatáruk piacán
: Harsányi Havaska
: Harsányi Havaska
Prediction of Customers' Loyality and Market Share by Using Markov Chain Model
: Horváth Gézáné
Megjelent: (2001)
: Horváth Gézáné
Megjelent: (2001)
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
A fesztiválok közösségépítő hatása a Z generáció körében
: Forbauer Bendegúz
: Forbauer Bendegúz
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
A hazai bankszektor marketingtevékenységei a Z generáció körében
: Tamás Máté
: Tamás Máté
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Fogyasztói magatartás alakulásának, trendjeinek vizsgálata; az X, az Y és a Z generáció online vásárlási szokásai webáruházakban
: Guti Jonatán
: Guti Jonatán
Az online értékesítés hatása a gazdaságra és három generáció online vásárlási szokásai
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Belső konfliktus kezelése X, Y és Z generáció körében
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében
: Dinh Huong Giang
: Dinh Huong Giang
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Y és Z generáció az online marketingben
: Albert Judit Piroska
: Albert Judit Piroska
A Pöttyös Túró Rudi imázsvizsgálata a Z generációs fiatalok körében
: Frank Ágnes
: Frank Ágnes
A szálláshelyek választásának szempontjai az Y és Z generáció körében
: Plesz Marcell
: Plesz Marcell
A munka-magánélet egyensúlya az X és Z generáció körében
: Fekete Márta
: Fekete Márta
A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében
: Hídvégi Alexa
: Hídvégi Alexa
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
A szocializáció szerepe az utazási döntésben a Z generáció körében
: Wölfinger Julianna
: Wölfinger Julianna
A sharing economyhoz köthető alkalmazások használata a Z generáció körében
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
Hasonló tételek
-
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca -
Customer Journey Mapping gyógyszeripari környezetben
: Tordai Eleonóra -
How to utilize digital content creation within customer journey?
: Rácz Dávid -
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente -
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina