A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Kákonyi Anna |
---|---|
További közreműködők: |
Bauer Tamás
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ábrák e-marketing - elektronikus marketing fodrászat kapcsolati marketing marketing marketingszemlélet multinacionális vállalatok szépségipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28875 |
Hasonló tételek
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna
: Káplárné Molnár Anna
Videójátékot forgalmazó cégek marketingstratégiája
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján
: Kertai Kinga
: Kertai Kinga
Sötét mintázatok vizsgálata a hazai, divatipari termékeket értékesítő webshopokban
: Hajnal György
: Hajnal György
Az üzleti tervek készítésének módszerei és értékelési szempontjai egy koreai arcápolási termékeket forgalmazó vállalkozás üzleti tervének összeállításán keresztül
: Bendes Regina Zita
: Bendes Regina Zita
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit
: Slezák Kitti Judit
A magyarországi munkaerőpiacon jelenlévő generációk álláskeresési szokásai
: Lengyel Dorina
: Lengyel Dorina
A kis rendezvényszervező cégek fejlődési lehetőségei a hazai piacon
: Papp Nikolett Viktória
: Papp Nikolett Viktória
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
: Szecskó Evelin
: Szecskó Evelin
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Légy hazafi, végy hazait! Fogyasztói etnocentrizmus és a hazai termékeket támogató kampányok
: Varga Zita
: Varga Zita
A pandémia hatása a tisztítószereket forgalmazó cégek vagyoni és jövedelmezőségi helyzetére összehasonlító elemzések használatával
: Óvári Kristóf
: Óvári Kristóf
Hazai tervezők termékeit forgalmazó web shop bevezetése
: Budai Gréta
: Budai Gréta
A multinacionális cégek és a Közel-Kelet
: Pick Veronika
: Pick Veronika
Kulturális különbségek, egyezőségek multinacionális cégek munkavállalói körében
: Korcsák Réka
: Korcsák Réka
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra
: Huri Bianka Alexandra
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
A Szederinda étterem helye, szerepe a gluténmentes termékeket kínáló vendéglátásban
: Bozsik Daniella
: Bozsik Daniella
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
A bérautós cégek piaci helyzete Magyarországon
: Tóth Rafael
: Tóth Rafael
Multinacionális gyógyszeripari cégek üzletvitelével foglalkozó vállalkozás adófizetési kötelezettségei
: Féth Attila
: Féth Attila
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
Beszerzési, értékesítési és e-kereskedelmi feladatok egy ruházati termékeket árusító vállalkozásnál
: Bakonyi Elizabet
: Bakonyi Elizabet
Környezetbarát termékeket és használtruhákat értékesítő webáruház tervezése Business Model Canvas technikával
: Magyar Viktória
: Magyar Viktória
A multinacionális gyógyszergyártó cégek szervezeti kommunikációs különbségeinek a feltárása
: Várkonyi Mónika
: Várkonyi Mónika
Multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainak felkészülése hazánk európai uniós csatlakozására
: Vass Béla
: Vass Béla
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a szépségiparban
: Vojtkó Vanda
: Vojtkó Vanda
Vitorlás hajó forgalmazó kisvállalkozás marketing tevékenysége
: Palkó Dániel Előd
: Palkó Dániel Előd
Értékesítés forgalmazó/disztribútor útján A disztribúciós szerződések jogi szabályozása, kockázatai
: Szekeres Máté
: Szekeres Máté
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A beszerzés folyamatainak optimalizálása a raktári kapacitás figyelembevételével egy orvoselektronikai termékeket gyártó műszeripari vállalatnál
: Keserű Evelin
: Keserű Evelin
Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon
: Nagy Viktor István
Megjelent: (2018)
: Nagy Viktor István
Megjelent: (2018)
Az értékesítési módszerek és gyakorlatok összehasonlítása kis- és multinacionális cégek esetén
: Kiss Zsolt
: Kiss Zsolt
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
Hasonló tételek
-
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna -
Videójátékot forgalmazó cégek marketingstratégiája
: Mucsi Balázs -
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva -
A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján
: Kertai Kinga -
Sötét mintázatok vizsgálata a hazai, divatipari termékeket értékesítő webshopokban
: Hajnal György