Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Borgyos Marcell
Other Authors: Pigniczki Sándor
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégia
vegán
vendéglátás
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28904
Description
Abstract:A tanulmány célja egy olyan előkészítő marketingstratégia megalkotása, mely némi testreszabás után sikerre vezethet bármely újonnan piacra lépő vegán street food bisztrót Budapesten. A szakdolgozat egyfajta kézikönyvként szolgál mit és hogyan kell tennünk, mire kell figyelnünk és milyen szabályokat érdemes betartani, hogy az első év a lehető leggyümölcsözőbb legyen a vállalkozás számára.A mai világban kiemelt szerepet játszik az egészség és az egészségtudatos életmód. Ennek szerves részét képezi a táplálkozási szokások átalakulása, különböző diéták kialakulása. Az ételallergiában és intoleranciában szenvedők arányának rohamos emelkedése egy egyelőre folyamatosan növekvő piaci rést hagy maga után. A kínálat jelenleg nem képes utolérni a keresletet. Ezt a lehetőséget szeretném ötvözni a magyar táplálkozáskultúra átalakulásával, még pedig egy új éttermi profil megjelenésével, a street food-al.Az induló vállalkozások számára az első év kritikus és ritkán nyereséges, ezért a stratégia alapját a költségek minimálisra való szorítása jellemzi. A tanulmány végső soron arra a kérdésre keresi a választ, hogyan lehetséges egy költséghatékony, ám eredményes marketingstratégiát megvalósítania egy induló vállalkozásnak a vendéglátóiparban?