Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Burai Noémi Melinda |
---|---|
További közreműködők: |
Brávácz Dr. Ibolya
Molnár Ramóna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | innováció közösségi média mesterséges intelligencia online marketing technológiai fejlődés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28982 |
Hasonló tételek
A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
Szolgáltatóipari franchise hálózat alapításának lépései
: Doba Zoltán
: Doba Zoltán
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna
: Egri Anna
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
BB Hair fodrászszalon online marketingkommunikációs stratégiája
: Rokosz Éva Zsófia
: Rokosz Éva Zsófia
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Cafe Frei Franchise hálózat vizsgálatával
: Székely Zsuzsa
: Székely Zsuzsa
Márkaépítés és márkastratégia a Magic Hair Classic kapszula esetében
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
MLM, a hálózat csapdájában?
: Várvölgyi Melinda
: Várvölgyi Melinda
Innovatív módszerek és online eszközök alkalmazása a turisztikai tárgyak oktatásában
: Dancsó Beáta
: Dancsó Beáta
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Logisztikai hálózat optimalizálása
: Somay Eszter Lilla
: Somay Eszter Lilla
Franchise in franchise
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A HairCare Professionals Kft.hajhosszal vezető marketingtevékenysége
: Sárosi Liliane
: Sárosi Liliane
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra
: Halász Dóra Alexandra
Jószomszéd - egy online közösségi hálózat létesítése és piaci bevezetése
: Nagy-Szilitsán Gergő
: Nagy-Szilitsán Gergő
Bizalom, játék és hálózat
: Balla Ágnes
: Balla Ágnes
Az online marketing eszközök és alkalmazási javaslatuk egy kereskedelmi vállalkozás esetében
: Berta Zsófia
: Berta Zsófia
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
A White Hair Szalon produktivitása, tanulmányozása és tevékenységének bemutatása
: Ódor Orsolya
: Ódor Orsolya
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
A budapesti kerékpárút hálózat percepciója
: Lányi Katalin
Megjelent: (2013)
: Lányi Katalin
Megjelent: (2013)
Hálózat védelem Open Source eszközökkel
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Konvolúciós neurális hálózat termékminőség-ellenőrzéséhez
: Becsei Dávid Sándor
: Becsei Dávid Sándor
Az 5G hálózat adta lehetőségek és az IoT eszközök kiberbiztonsági szempontból megközelítve
: Balázs Sándor
: Balázs Sándor
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
Eco-conscious/ green consumption of fmcg hair care products in Pest County
: Breczku Anna Mária
: Breczku Anna Mária
Az Il Treno Hálózat piaci pozícionálás
: Székely Katalin
: Székely Katalin
A szoftver definiált nagy kiterjedésű hálózat
: Rinhoffer Dániel
: Rinhoffer Dániel
Az 5G hálózat gazdasági hatása
: Nics Ádám
: Nics Ádám
Eco-conscious and green consumption of FMCG hair care products in Pest County, Hungary
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
Innovatív marketingkommunikációs eszközök bemutatása a Liegl&Dachser szállítmányozási vállalaton keresztül
: Nagy Szilvia
: Nagy Szilvia
A franchise szerepe a gyorséttermi vendéglátásban
: Bartl Bálint
: Bartl Bálint
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
Bio, helyi és kézműves élelmiszerek szerepe a hétköznapokban és a vendéglátásban
: Börzsönyi Dóra
: Börzsönyi Dóra
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
Hasonló tételek
-
A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
: Burai Noémi Melinda -
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter -
Szolgáltatóipari franchise hálózat alapításának lépései
: Doba Zoltán -
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő -
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna