H&M, mint felelős vállalat

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dombi Eszter
További közreműködők: Csizmadia Péter
Siska Xénia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
felelősség
környezettudatosság
környezetvédelem
vállalat
vállalati tevékenység
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29107
Leíró adatok
Kivonat: A jelenlegi társadalmi helyzet és felgyorsult világunk megkívánja a vállalatok részéről is a fokozott természeti és társadalom iránti felelős magatartást. Napjainkban a vállalatok életében egyre nagyobb szerepet tölt be a CSR, mivel kezdik belátni, hogy felelőséggel tartoznak azok iránt, akikre hatással van a működésük.Szakdolgozatom témájának a H&M-et (Hennes&Mauritz Ruházati Kiskereskedelmi Kft) és a felelősségvállalás terén végzett tevékenységét választottam. Mivel ennél a cégnél dolgozom már lassan három éve, így sok mindent láttam és láthatok ezzel a tevékenységgel kapcsolatban. Dolgozatom első részében a társadalmi felelősség vállalás elméleti hátterét, fogalmi megközelítését, kialakulását, területeit, illetve európai és magyarországi helyzetét mutattam be. Majd röviden ismertettem a cég kialakulásának történetét és fejlődését 1947-től egészen napjainkig. Ezután szemléltettem a cég CSR tevékenységét, amely véleményem szerint sok más ruházattal foglalkozó cég számára példaértékű lehet. A cég elkötelezett a munkavállalóival szemben és saját hitvallása is az, hogy sikere az ott dolgozókban rejlik. Biztosítja számukra a megfelelő béreket, munkakörülményeket, feljebb lépési lehetőségeket és öt év után részesedést ajánl a cégből. Ezek mind hozzájárulnak a minőségi munkavégzéshez és az elért/ elérni kívánt eredményekhez.