H&M, mint felelős vállalat
Elmentve itt :
Szerző: | Dombi Eszter |
---|---|
További közreműködők: |
Csizmadia Péter
Siska Xénia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CSR felelősség környezettudatosság környezetvédelem vállalat vállalati tevékenység |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29107 |
Hasonló tételek
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió
: Jakob Martin Márió
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Felelős vállalat-Felelős fogyasztó, Csomagolásmentes boltok
: Haszon Emese
: Haszon Emese
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
Az OTP Bank Nyrt., mint társadalmilag felelős vállalat
: Lukács Daniella Bettina
: Lukács Daniella Bettina
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Felelős vállalat – felelős munkavállaló Vonzó-e a vállalati felelősségvállalás a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára?
: Kovács Lili Adél
: Kovács Lili Adél
Felelős vállalat - felelős munkavállaló Vonzó-e a vállalati felelősség a jelenlegi és a potenciális munkavállalók számára?
: Vanó Patrik
: Vanó Patrik
Felelős vállalat-felelős munkavállaló Vonzó-e a vállalati felelősség a jelenlegi és a potenciális munkavállalók számára?
: Vanó Petra
: Vanó Petra
Felelős vállalat – Felelős fogyasztó – Környezettudatos döntések, lehetőségek befolyásolása
: Dudás Zsófia Andrea
: Dudás Zsófia Andrea
Felelős fogyasztó és felelős vállalat a XXI. században
: Lunguly Elke
: Lunguly Elke
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
A felelős vállalat Robert Bosch Elektronika Kft. avagy CSR felsőfokon
: Tóth Sándor Norbert
: Tóth Sándor Norbert
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Felelős szervezetvezetés - több, mint üzlet
: Páli Balázs Norbert
: Páli Balázs Norbert
Az OTP Bank Nyrt. társadalmi felelősségvállalása a gyakorlatban (Felelős vállalat - Felelős fogyasztó)
: Bagoly Fanni
: Bagoly Fanni
Felelős vállalat, felelős munkavállaló. Javítja-e felelősségvállalás a munkavállalói elégedettséget vagy az elkötelezettséget?
: Szalay-Nagy Emese
: Szalay-Nagy Emese
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze egy multinacionális vállalat IT-projektekért felelős szervezeténél
: Boza Brigitta
: Boza Brigitta
Egy valóban felelős vállalat, avagy a magyarországi KPMG társadalmi felelősségvállalása
: Markó Zsolt
: Markó Zsolt
Felelős lakossági hitelezés
: Szecsődi Arnold
: Szecsődi Arnold
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Hasonló tételek
-
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs -
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió -
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra -
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca