Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
Elmentve itt :
Szerző: | Békési Robin |
---|---|
További közreműködők: |
Réthi Dr. Gábor
Tatár-Kis Balázs |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM e-CRM fogyasztói társadalom OTP Bank ügyfél ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29114 |
Hasonló tételek
Vezetési stílusok elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
Vevőminősítés és Ügyfélkapcsolatok kezelése
: Gazsik-Doricsák Titanilla
: Gazsik-Doricsák Titanilla
A tengeri konténeres szállítmányozás biztonsági kockázatainak kezelése elméletben és gyakorlatban
: Varga Eszter
: Varga Eszter
A katasztrófavédelem válságkommunikációja elméletben és gyakorlatban – Belső és Külső válságok kezelése
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Korszerű költséggazdálkodás elméletben és gyakorlatban
: Viniczai Ágnes
: Viniczai Ágnes
VÁLLALATI PÉNZÜGYI TERVEZÉS ELMÉLETBEN ÉS GYAKORLATBAN
: Bessenyi Krisztina
: Bessenyi Krisztina
Közraktári hitelezés az elméletben és a gyakorlatban
: Csizmadia Gergely
Megjelent: (2014)
: Csizmadia Gergely
Megjelent: (2014)
Szervezeti belső kommunikáció az elméletben és a gyakorlatban
: Szivák Dóra
: Szivák Dóra
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó
: Kozma Ildikó
Egy kisvállalkozás pénzügyi tervének bemutatása elméletben és gyakorlatban
: Petrőczi Ildikó Zsófia
: Petrőczi Ildikó Zsófia
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál
: Cvijovic Lídia
: Cvijovic Lídia
A biztosítók beszámolójának sajátosságai - elemzési lehetőségek elméletben és gyakorlatban
: Sámel Katalin
: Sámel Katalin
A hatékony értékesítés elméletben és gyakorlatban az Eurosped Zrt.-nél
: Szakács Éva Zita
: Szakács Éva Zita
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
Az emberi erőforrás menedzsment alapjai. A toborzás-kiválasztás elméletben és gyakorlatban.
: Guttin Julianna Réka
: Guttin Julianna Réka
Krízis- és válsághelyzet kezelés elméletben és gyakorlatban - Válságkommunikáció a PR világában
: Újvári Laura
: Újvári Laura
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Webáruház felépítése az alapoktól elméletben és gyakorlatban napjaink megváltozott piaci körülményei között
: Makra Márió
: Makra Márió
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
A munkaerő-fejlesztés eszközei és folyamatai elméletben és gyakorlatban a szellemi munkavállalók körében
: Bálint Anita
: Bálint Anita
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
T-Systems-ben használt Digital Media Signage rendszerek bemutatása, ezek továbbfejlesztése elméletben és gyakorlatban
: Vajsz Bence
: Vajsz Bence
Kontrollpontok a döntéstámogatásban – a funkcionális ellenőrzési tevékenységek bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Vér Viktória
: Vér Viktória
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Bohár András
: Bohár András
Üzleti ügyfélkapcsolatok a távközlési- és bankszektorban
: Székelyhidi Attila
: Székelyhidi Attila
Humán és személyzeti controlling elméletben és a gyakorlatban bemutatva a pandémia alatt, vállalati példán keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében
: Laszák János
: Laszák János
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Pénzügyi tervezés elméletben, valamint egy biztosítótársaság gyakorlatában
: Nagy Bálint Takehito
: Nagy Bálint Takehito
Vállalati működést segítő rendszerek vizsgálata és az ügyfélkapcsolatok fejlesztése
: Gaál Szabolcs Ferenc
: Gaál Szabolcs Ferenc
Könnyebb a várat megtartani, mint elfoglalni, ügyfélkapcsolatok napjainkban
: Illyés Anikó
Megjelent: (2007)
: Illyés Anikó
Megjelent: (2007)
Üzleti kockázatok kezelése. Kockázatmenedzsment a vállalati gyakorlatban.
: Stugelová Eva
: Stugelová Eva
Üzleti kockázatok kezelése. Kockázatmenedzsment a vállalati gyakorlatban
: Ollár Katalin
: Ollár Katalin
Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben
: Hajnal Cintia
: Hajnal Cintia
Ügyfélkapcsolatok fontossága és fejlesztési lehetőségei az OTP Bank Nyrt. fiókjaiban
: Bakó Krisztián
: Bakó Krisztián
Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál
: Házi Renáta
: Házi Renáta
A MUNKAHELYI EGÉSZSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK ELMÉLETBEN ÉS A SZÁMOK TÜKRÉBEN
: Horák Evelin
: Horák Evelin
Ügyfélkapcsolatok, ügyfélközpontúság vizsgálata a CIB Bank Zrt. keretein belül
: Császár Dominika
: Császár Dominika
Hasonló tételek
-
Vezetési stílusok elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin -
Vevőminősítés és Ügyfélkapcsolatok kezelése
: Gazsik-Doricsák Titanilla -
A tengeri konténeres szállítmányozás biztonsági kockázatainak kezelése elméletben és gyakorlatban
: Varga Eszter -
A katasztrófavédelem válságkommunikációja elméletben és gyakorlatban – Belső és Külső válságok kezelése
: Váradi Adrienn -
Korszerű költséggazdálkodás elméletben és gyakorlatban
: Viniczai Ágnes