Eladó házak és lakások Magyarországon.
Saved in:
Main Author: | Labant Bence |
---|---|
Other Authors: |
Kovács Dr Endre
Orlik Péter Iván |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adatelemzés - adatbányászat Adattísztitás árazás regresszió Web Scrape |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29115 |
Similar Items
Szintvizsga a duális rendszerű eladó képzésben
: Kovácsné Lovász Henriett
: Kovácsné Lovász Henriett
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
Új építésű lakások értékesítését támogató marketing tevékenység bemutatása
: Kurali Zoltán
: Kurali Zoltán
Eladó-vevő partnerkapcsolatok a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. ellátási láncában
: Vas Dávid
: Vas Dávid
A művelődési házak szerepe Magyarországon a XXI. században
: Potyondi Klaudia
: Potyondi Klaudia
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Művelődési házak helyzete Magyarországon a 2010-es évek közepén
: Szakál Márta
: Szakál Márta
Az airbnb típusú lakások piaca és szabályozása, hazai és nemzetközi összehasonlítása
: Füleki Eszter
: Füleki Eszter
A közösségi házak autizmus szempontú akadálymentesítése
: Kloknicer Ádám László
: Kloknicer Ádám László
A művelődési házak szerepe és fejlesztése napjainkban
: Géczy Karolina Hanna
: Géczy Karolina Hanna
A művelődési házak szerepe és fejlesztése napjainkban
: Géczy Karolina Hanna
: Géczy Karolina Hanna
A Szofi Házak Ingatlanfejlesztő Kft szervezeti kultúrája.
: Ambrus Zsolt
: Ambrus Zsolt
Luxus innovatív (mobil/gyors) házak hasznosítása rövidtávú bérbeadással, mint ingatlanberuházási projekt
: Vlaszaty Soma Gábor
: Vlaszaty Soma Gábor
A művelődési házak szerepe egykor és most a Kossuth Művelődési Központ példáján keresztül
: Juhász Eliza
: Juhász Eliza
Közösségi kommunikáció a művészet eszközeivel - "Mesélő házak - audivizuális térélmények, hangzó utcai múzeum" című projekt esettanulmányában
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
"Segíthetek?" - riaszt vagy vonz? Eladó-vevő kapcsolatok a ruhaüzletek katedrálisaiban
: Grebely Renáta
: Grebely Renáta
Innova Flat Systems Az okos lakások magyar piacának elemzése /
: Krainik Leila
: Krainik Leila
Komplementer vagy kompetitív milyen hatással van a budapesti szállodapiacra az Airbnb lakások kínálatának bővülése?
: Győry Gábor
: Győry Gábor
Éttermek értékteremtése Kelet-Magyarországon
: Májer Bence
: Májer Bence
A kézműves sörök elterjedése Magyarországon
: Börönte Bence
: Börönte Bence
Az elektromos autók jövője Magyarországon
: Tóber Bence
: Tóber Bence
Füstmentes dohánytermékek marketing tevékenységei Magyarországon
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A kerékpáros turizmus fejlődése Magyarországon
: Endrődi Bence
: Endrődi Bence
Közösségi autómegosztó szolgáltatások helyzete Magyarországon
: Zsíros Bence
: Zsíros Bence
Vizualizáció és reklám kapcsolatának vizsgálata Magyarországon
: Kriger Martin Bence
: Kriger Martin Bence
A Surf márka piacravezetése és annak hatásai Magyarországon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
A passzív sportturizmus kereslete és kínálata Magyarországon
: Horváth Bence Zoltán
: Horváth Bence Zoltán
Bevásárlóközpontok Magyarországon, Németországban és a nagyvilágban; Az átalakulás küszöbén
: Biri Bence
: Biri Bence
A vasúti személyszállítás helyzete Magyarországon és az Európai Unióban
: Majdanics Bence
: Majdanics Bence
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter
: Kovács Bence Péter
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Az öngondoskodás fontossága Magyarországon, megtakarítási lehetőségek vizsgálata
: Matula Bence
: Matula Bence
A geotermikus energia szerepe az egészségturizmusban és jövőbeni lehetőségei Magyarországon
: Árus Bence
: Árus Bence
A demográfiai változások gazdasági és társadalmi hatásai Magyarországon
: Pálfi Bence Kálmán
: Pálfi Bence Kálmán
Fenntartható gazdálkodás – Az ESG helyzete Magyarországon
: Kocsis Bence Miklós
: Kocsis Bence Miklós
A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
: Kantár Bence
: Kantár Bence
A közösségi gazdaság mint új üzleti modell hatásai Magyarországon
: Czigány Bence
: Czigány Bence
A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Internet valuta szerepe, hatása Magyarországon a lakosság körében, illetve lehetőségei és jövője hazánkban
: Bukor Bence
: Bukor Bence
Fiatal felnőttek lehetőségei, ha franchise vállalkozást indítanának ma Magyarországon
: Kún Bence Csaba
: Kún Bence Csaba
Similar Items
-
Szintvizsga a duális rendszerű eladó képzésben
: Kovácsné Lovász Henriett -
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita -
Új építésű lakások értékesítését támogató marketing tevékenység bemutatása
: Kurali Zoltán -
Eladó-vevő partnerkapcsolatok a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. ellátási láncában
: Vas Dávid -
A művelődési házak szerepe Magyarországon a XXI. században
: Potyondi Klaudia