Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
Elmentve itt :
Szerző: | Karancsi Viktória |
---|---|
További közreműködők: |
Babanics Irisz
Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | internet közösségimédia marketing marketingkommunikáció memetika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29122 |
Hasonló tételek
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Legelterjedtebb toborzási eszközök és a legkeresettebb kompetenciák az IT világában
: Zsipi Tamás
: Zsipi Tamás
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában
: Vitéz Lotti
: Vitéz Lotti
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése
: Tarnai Melian
: Tarnai Melian
Az online marketingkommunikáció szerepe az utazással kapcsolatos döntéshozatalban.
: Karancsi Dorottya Anna
: Karancsi Dorottya Anna
Marketingkommunikációs eszközök a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Inges Blanka
: Inges Blanka
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Marketingkommunikációs eszközök a Robert Bosch Kft.-nél
: Pákozdi Kinga
: Pákozdi Kinga
IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
: Szűcs Alexandra Bella
: Szűcs Alexandra Bella
Marketingkommunikációs eszközök a Johnson&Johnson Kft. egészségügyi vállalatnál
: Lévai Alexandra
: Lévai Alexandra
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra
: Cseh Alexandra
A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor
: Alexhauser Liza
: Alexhauser Liza
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Megjelent: (2014)
: Horváth Anna
Megjelent: (2014)
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
: Verebi Zsuzsanna
: Verebi Zsuzsanna
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében
: Mocsári Máté Valentin
: Mocsári Máté Valentin
A marketingkommunikációs eszközök szerepe és jelenléte a televíziós zenei tehetségkutatókban
: Lapis Botond László
: Lapis Botond László
A fogyasztás pszichológiája a marketing világában
: Balogh Viktória
: Balogh Viktória
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Marketingkommunikációs eszközök és azok hatása a magyarországi streaming szolgáltatók esetében
: Sebők Imre
: Sebők Imre
Innovatív marketingkommunikációs eszközök bemutatása a Liegl&Dachser szállítmányozási vállalaton keresztül
: Nagy Szilvia
: Nagy Szilvia
Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán
: Nagy-Hadházi Dorottya
: Nagy-Hadházi Dorottya
Hasonló tételek
-
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga -
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel -
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra -
Legelterjedtebb toborzási eszközök és a legkeresettebb kompetenciák az IT világában
: Zsipi Tamás -
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea