Online vásárlási szokások változása a koronavírus első hulláma előtt és alatt, és a Kifli.hu Shop Kft. két lezárt üzleti évének összehasonlítása
Saved in:
| Main Author: | Fodor Beáta Szilvia |
|---|---|
| Other Authors: | Szakáts Kinga |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | accounting adafeldolgozás alalpfogalmak ábrák befektetett eszközök kifli kifli.hu |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29126 |
Similar Items
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
Továbbítás menedzsment kihívásai a Kifli.hu Shop Kft. cégen keresztül vizsgálva
: Krizsán Tamás
: Krizsán Tamás
A közösségi háló szerepe az értékesítésben a Kifli.hu Kft-n keresztül bemutatva
: Beregszászi Vivien Szonja
: Beregszászi Vivien Szonja
A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt
: Áncsán Zsófia Petra
: Áncsán Zsófia Petra
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix
: Soós Zsófia Beatrix
Utazási szokások vizsgálata a COVID-19 világjárvány első három hulláma tükrében
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
Shopping.hu a fejlődés útján
: Balogh Imola
: Balogh Imola
A világgzadasági válság első évének hatása az Egyesült Államok és Magyarország gazdasági és pénzügyi helyzetére
: Erdész Ákos
: Erdész Ákos
Az interkulturális dialógusok évének médiaprezentációja Tanulságok az önkéntesség évére
: Hosszu Adrienn
: Hosszu Adrienn
A ViacomCBS 2019. üzleti évének komplex elemzése
: Dékány Péter
: Dékány Péter
Közösségi média használata, hatása koronavírus járvány előtt és alatt
: Bárdi Antónia
: Bárdi Antónia
A nemzetközi regionális folyamatok, nemzetközi együttműködés új hulláma Az EU és a Nyugat-Balkán országainak kapcsolatai
: Biró Anikó Julianna
Published: (2014)
: Biró Anikó Julianna
Published: (2014)
A stresszel való megküzdés munkahely keresőknek, illetve első munkahely előtt állóknak
: Nagy Katinka Janka
: Nagy Katinka Janka
Rendezvények és programok Szilvásváradon, a koronavírus időszak előtt, alatt és után
: Vincze Fanni
: Vincze Fanni
Ausztria gazdasági és társadalmi fejlődése a világméretű pénzügyi-gazdasági válság előtt és alatt
: Porkoláb Anna
: Porkoláb Anna
A közösségimédia-használat a fiatal felnőttek mindennapi életében a pandémia előtt és alatt
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Mexikói bevándorlás az Egyesült Államokba - A NAFTA 20 évének értékelése a bevándorlás tükrében
: Simon Rita
: Simon Rita
The future of shopping malls in the age of online shopping in term of consumer attitude measurements Shopping Behavior of Young Adults Consumers
: Losó Rebeka
: Losó Rebeka
Corvinus Science Shop
: Csillag Sára
Published: (2020)
: Csillag Sára
Published: (2020)
A Magyar Szárazvirág Kft. elmúlt 5 évének gazdasági, pénzügyi elemzése; középtávú fejlesztések tervezése, megvalósítása
: Ádám Kálmán
: Ádám Kálmán
Shopping for Clothes Online in Hungary
: Göbölös Bálint Péter
: Göbölös Bálint Péter
A keresőoptimalizálás bemutatása a gotravel.hu weboldalon keresztül
: Balogh-Fodor Nikolett
: Balogh-Fodor Nikolett
Törökország válaszutak előtt
: Abrankó Sándor
: Abrankó Sándor
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
SWO(T) of inbound Chinese shopping tourism in Hungary
: Kazhenova Ainur
: Kazhenova Ainur
The Future of the Online Grocery Shopping in Germany and in Hungary
: Márton Bálint
: Márton Bálint
The effects of digitalization on shopping habits and service use
: Szűcs Viktor Andor
: Szűcs Viktor Andor
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
Frontvonal audit a Mystery Shopping eszközével
: Belényesi Tamás
: Belényesi Tamás
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Az online élelmiszer vásárlási szokások megváltozása a pandémai alatt
: Priszlinger Cintia Fanni
: Priszlinger Cintia Fanni
Hazai tervezők termékeit forgalmazó web shop bevezetése
: Budai Gréta
: Budai Gréta
Consumer behavior towards online shopping of electronics in Hungary
: Völgyi Dániel
: Völgyi Dániel
Elaboration of a Marketing Strategy for a Souvenir shop
: Sipos Fanni
: Sipos Fanni
Second-hand Apparel Shopping Motivations and Behavior in Vientiane
: Somphakdy Thepthida
: Somphakdy Thepthida
Similar Items
-
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós -
Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t
: Baranyi Gabriella -
Továbbítás menedzsment kihívásai a Kifli.hu Shop Kft. cégen keresztül vizsgálva
: Krizsán Tamás -
A közösségi háló szerepe az értékesítésben a Kifli.hu Kft-n keresztül bemutatva
: Beregszászi Vivien Szonja -
A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt
: Áncsán Zsófia Petra