A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csima Viktor
Other Authors: Fülöp Dr. Sándor
Szaminé Muhi Ágota
Format: Thesis
Kulcsszavak:ábrák
elosztás
értékesítési csatorna
marketing-kampány
piackutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29137
Description
Abstract:A Moped91 Kft. 1991.-ben alakult, azóta foglalkozik kerékpár és motoralkatrészek nagykereskedésével. Ez idő alatt több termék családot forgalmaztak, mint pl.: Mzone, EastZone, Putoline. A legutoljára bevezetett termékcsalád a Lynxbike, amelynek a megjelenése a piacon viszonylag újnak tekinthető, mivel a bevezetésé 2019-2020. között történt. Kezdetben csak alkatrészeket és kiegészítő eszközöket forgalmaztak a Lynx márkanév alatt, viszont az elmúlt évtől a cég bevezette első késztermékét, melyet Lynxbike néven forgalmaz jelenleg is. A cégnél töltött szakmai gyakorlatom alatt ennek a termékcsoportnak a bevezetésében vettem részt, ezért rálátásom van az értékesítési stratégáira, marketing tervezésére és az elosztási menedzsmentre. Ennek keretében felkutattam a terület szakirodalmát, az értékesítés, a marketing és az elosztás oldaláról egyaránt. Szakdolgozatomnak az is a célja, hogy nem csak bemutassa, de ki is elemezze a Lynxbike bevezetésének tapasztalatait, azaz alkalmas legyen esetleges jövőre vonatkozó változtatások, javaslatok megtételére.