A munkavállalói élmény, mint szervezetfejlesztési eszköz, annak megvalósítása a Telenor Magyarország Zrt.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Göncz Krisztián |
---|---|
További közreműködők: |
Fülöp Dr. Sándor
Hermán Eszter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cégkultúra munkavállalói elköteleződés munkavállalói élmény technológiai környezet Telenor |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29158 |
Hasonló tételek
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland
: Kiss László Roland
A kommunikáció, mint szervezetfejlesztési eszköz módszertani elemzése empirikus kutatás alapján
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián
: Nagy Krisztián
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
: Krisztik Erika
: Krisztik Erika
Szervezési és szervezetfejlesztési folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása a Lexmark International Technology Hungária Kft.-nél
: Stárics Balázs
: Stárics Balázs
Telenor termékek piaci elemzése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Employee experience, azaz munkavállalói élmény a Coloplast Hungary Kft.-nél
: Dajka Krisztina
: Dajka Krisztina
Karriermendzsment, mint a munkavállalói elkötelezettség növelésének eszköze
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
: Vörös Gábor Dániel
: Vörös Gábor Dániel
Szervezetfejlesztési projekt megvalósításának bemutatása a RowanHill Global Kft.-nél
: Perger Zita Adrienn
: Perger Zita Adrienn
A kínai import folyamatának vizsgálata és elemzése a Telenor Magyarország Zrt. egy beszállítóján keresztül
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A Telenor Magyarország Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése 2009-2012 évi beszámolók alapján
: Magyari Norbert
: Magyari Norbert
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
A projektfinanszírozás sajátosságai egy megvalósult projekt példáján keresztül - A Telenor Magyarország Zrt. béren kívüli juttatásainak megváltoztatása
: Koplányi Petra
: Koplányi Petra
Út az elkötelezett munkaerő-állományhoz, avagy a munkavállalói élmény jelentősége
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
A Wanadis Kft. üzleti tervezése és szervezetfejlesztési lehetőségei
: Németh Luca Mónika
: Németh Luca Mónika
A munkavállalói élmény és mentális jóllét stratégia kialakulása a bp Magyarországnál
: Paksi Gabriella
: Paksi Gabriella
A béren kívüli juttatások rendszere hazánkban, mint a munkavállalói ösztönzés eszköze
: Valent Szabina
: Valent Szabina
A szervezetfejlesztés és szervezeti kultúra jelentősége – Teljeskörű Hatékony Karbantartás, mint szervezetfejlesztési módszertan a gyakorlatban
: Fedynyshynets Bettina
: Fedynyshynets Bettina
Munkavállalói jóllét, motiváció a BKV Zrt.-nél
: Kiss Judit Bernadett
: Kiss Judit Bernadett
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a Szerencsejáték Zrt.-nél
: Dóka Lola
: Dóka Lola
Az outsourcing szervezetfejlesztési megoldás vizsgálata a Schibsted Classified Media Hungary Kft. példáján keresztül
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban
: Duka Krisztián
: Duka Krisztián
A digitalizáció megvalósítása és annak hatásai a munkavégzésre
: Bársony Tamara
: Bársony Tamara
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
Budapest, mint desztináció elemzése az élmény és a kultúra szemszögéből
: Geiger Flóra
: Geiger Flóra
Egy multinacionális vállalat munkavállalói jóllét stratégiájának elemzése és annak kapcsolódása a munkavállalói elégedettséghez
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Beruházások megvalósítása és annak folyamatai egy papíripari termelővállalatnál
: Hatala Boglárka
: Hatala Boglárka
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka
: Czerman Réka
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
A belső változásvezetési vizsgálata egy piacvezető szervezetfejlesztési szervezetben - avagy "lyukas-e a suszter cipője?"
: Barabás Virág
: Barabás Virág
Hasonló tételek
-
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland -
A kommunikáció, mint szervezetfejlesztési eszköz módszertani elemzése empirikus kutatás alapján
: Nagy Annamária -
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián -
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva -
Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
: Krisztik Erika