A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Judák Dalma
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Pál Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
influencer
marketing
márkaépítés
online reklám
vásálói döntés
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29206
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témájaként egy manapság aktuális és egyre népszerűbb témát választottam, a social mediát, magyarul a közösségi média vizsgálatát. Ezen belül azt, hogy a fogyasztóknak milyen kapcsolatuk van az influencerekkel és a véleményvezérek milyen hatást gyakorolnak a fogyasztói magatartására. Kutatásom során kifejtem, hogy van-e kapcsolat közöttük és ha van, hogyan viszonyulnak egymáshoz. A közösségi média világa nagy hatással van az emberek közötti kommunikációra, hiszen a technológia virágzásával számtalan változás történt a fogyasztók körében és a vállalatok területén is, mivel egyre intenzívebb a kommunikáció és az információellátás közöttük.Célom, hogy feltérképezzem, hogy az emberek mennyire adnak az influencerek véleményére, mennyire hagyják magukat befolyásolni és hogyan tudnak azonosulni velük. Ezenkívül szeretnék választ kapni arra is, hogy a vállalatok, amelyek influencerekkel hirdetnek, mely közösségi felületeken érik el a legnagyobb sikert és hogyan hatnak a fogyasztók vásárlási döntéseire és magatartásukra.Azt is szeretném megtudni, hogy az emberek tisztában vannak-e az infulencer kifejezés jelentésével, ismerik-e őket, rendelkeznek-e tévhitekkel és hogy mitől lehetnek ennyire elfogultak vagy esetleg előítéletesek velük szemben. Kíváncsi voltam arra is, hogy mennyire adnak véleményikre, ajánlásaikra. Vállalati oldalról is szeretném megvizsgálni, hogy hatékonynak bizonyul-e ez a fajta eljárás a fogyasztók megnyerése érdekében.