A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Judák Dalma
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Pál Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
influencer
marketing
márkaépítés
online reklám
vásálói döntés
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29206

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29206
005 20210301135457.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Judák Dalma 
245 1 2 |a A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra  |c Judák Dalma  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájaként egy manapság aktuális és egyre népszerűbb témát választottam, a social mediát, magyarul a közösségi média vizsgálatát. Ezen belül azt, hogy a fogyasztóknak milyen kapcsolatuk van az influencerekkel és a véleményvezérek milyen hatást gyakorolnak a fogyasztói magatartására. Kutatásom során kifejtem, hogy van-e kapcsolat közöttük és ha van, hogyan viszonyulnak egymáshoz. A közösségi média világa nagy hatással van az emberek közötti kommunikációra, hiszen a technológia virágzásával számtalan változás történt a fogyasztók körében és a vállalatok területén is, mivel egyre intenzívebb a kommunikáció és az információellátás közöttük.Célom, hogy feltérképezzem, hogy az emberek mennyire adnak az influencerek véleményére, mennyire hagyják magukat befolyásolni és hogyan tudnak azonosulni velük. Ezenkívül szeretnék választ kapni arra is, hogy a vállalatok, amelyek influencerekkel hirdetnek, mely közösségi felületeken érik el a legnagyobb sikert és hogyan hatnak a fogyasztók vásárlási döntéseire és magatartásukra.Azt is szeretném megtudni, hogy az emberek tisztában vannak-e az infulencer kifejezés jelentésével, ismerik-e őket, rendelkeznek-e tévhitekkel és hogy mitől lehetnek ennyire elfogultak vagy esetleg előítéletesek velük szemben. Kíváncsi voltam arra is, hogy mennyire adnak véleményikre, ajánlásaikra. Vállalati oldalról is szeretném megvizsgálni, hogy hatékonynak bizonyul-e ez a fajta eljárás a fogyasztók megnyerése érdekében. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influencer 
695 |a marketing 
695 |a márkaépítés 
695 |a online reklám 
695 |a vásálói döntés 
695 |a vásárlói elégedettség 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
700 1 |a Pál Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29206/1/Juda%CC%81k_Dalma_Yembor_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29206/2/BA_TO_Juda%CC%81k_Dalma_YEMBOR.pdf  |z Dokumentum-elérés