Piackutatás és marketing a közszférában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kasnyik Cintia
További közreműködők: Gangl Nikoletta
Gárdos dr. Csaba Ferenc
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közszféra
marketingeszközök
nonprofit szervezet(ek)
piackutatási módszerek
szekunder piackutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29215

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29215
005 20210301135535.0
008 210301suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kasnyik Cintia 
245 1 0 |a Piackutatás és marketing a közszférában  |c Kasnyik Cintia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban először szűkebb majd tágabb értelemben betekintünk a marketingbe és a piackutatásba. Kitérek azok jelentőségére, alkalmazási területire. Ismertetem a marketinget a piackutatást, mint folyamatot.A piackutatáshoz elengedhetetlenül fontos az információ szerzés, valamint a módszerek és azok alkalmazási területei, amit reflektálok dolgozatomban. A közszférára kitérek pár gondolattal és egy saját példán mutatom be egy Nonprofit Kft. marketingstratégiáját. 
695 |a közszféra 
695 |a marketingeszközök 
695 |a nonprofit szervezet(ek) 
695 |a piackutatási módszerek 
695 |a szekunder piackutatás 
700 1 |a Gangl Nikoletta  |e ths 
700 1 |a Gárdos dr. Csaba Ferenc  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29215/1/FOSZK_ZD_Kasnyik_Cintia_F6X1VH.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29215/2/%C3%96sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés