Piackutatás és marketing a közszférában
Elmentve itt :
Szerző: | Kasnyik Cintia |
---|---|
További közreműködők: |
Gangl Nikoletta
Gárdos dr. Csaba Ferenc |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közszféra marketingeszközök nonprofit szervezet(ek) piackutatási módszerek szekunder piackutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29215 |
Hasonló tételek
Marketingszemlélet a közszférában
: Pető Tímea
: Pető Tímea
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
Belső CSR a közszférában
: Szabó Noémi Júlia
: Szabó Noémi Júlia
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára
: Sulyan Sára
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán
: Strommer Ádám Zoltán
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
Vezetési különbségek a verseny- és közszférában
: Rónai Rebeka
: Rónai Rebeka
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
: Ódor Ágnes
: Ódor Ágnes
A humánerőforrás-gazdálkodás sajátosságai a közszférában
: Komjáti Rita
: Komjáti Rita
Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében
: Mihálku Ádám
: Mihálku Ádám
A humán erőforrás-gazdálkodás sajátosságai a közszférában
: Menhard Zsófia
: Menhard Zsófia
Az emberi erőforrás menedzsment felelőssége a közszférában
: Boczkó Beáta Katalin
: Boczkó Beáta Katalin
A teljesítménymenedzsment vizsgálata a versenyszférában és a közszférában
: Kodela Gréta
: Kodela Gréta
Piackutatás a halal termékek bevezetéséről az osztrák gyorséttermekbe
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében
: Szabó Csenge
: Szabó Csenge
Társadalmi felelősségvállalás összehasonlítása a közszférában és a privát szférában
: Bódis Anita Éva
: Bódis Anita Éva
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Az arculattervezés és a piackutatás összefüggései a magyar médiapiac tükrében
: Patay Kata
Megjelent: (2009)
: Patay Kata
Megjelent: (2009)
A toborzás és kiválasztás módszereinek összehasonlítása a verseny- és közszférában
: Fótos János
: Fótos János
A teljesítményértékelési rendszerek sajátosságainak bemutatása a közszférában és a versenyszférába
: Molnár Mercédesz Szilvia
: Molnár Mercédesz Szilvia
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Modernizáció és innováció a közszférában - 2014-2020 időszakban tett intézkedések
: Faragó István
: Faragó István
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül
: Dobrádi Brigitta Edina
: Dobrádi Brigitta Edina
A piackutatás és a vevőorientáció meghatározása, kapcsolatának bemutatása a próbavásárláson keresztül
: Varga Fanni Viktória
: Varga Fanni Viktória
A Magyar Államkincstár tevékenységének átfogó vizsgálata, a közszférában foglalkoztatottak illetményszámfejtésének bemutatása
: Huber Dorina
: Huber Dorina
A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára
: Farkas Patrik
: Farkas Patrik
A közszférában dolgozó munkavállalók motiválása és ösztönzése, a béren kívüli és egyéb juttatásokra fókuszálva
: Kókai Krisztina
: Kókai Krisztina
A közszférában alkalmazott teljesítményértékelő rendszer bemutatása Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzatának példája alapján.
: Szombati Anett
: Szombati Anett
Az emberi erőforrás menedzsment sajátosságai a közszférában. A vezetőkkel szemben támasztott követelmények. A teljesítmény, a minőségértékelés rendszer.
: Tóth Mariann
: Tóth Mariann
A sportturizmus keresleti és kínálati oldala a Balatoni Régióban
: Kasnyik Eszter
: Kasnyik Eszter
Generációváltás tudatosan a családi vállalkozásokban. Az utód felkészültsége a családi vállalkozás átvételére.
: Kasnyik Sára
: Kasnyik Sára
A tengeri fuvarozás nemzetközi szabályozása
: Kasnyik Judit
: Kasnyik Judit
Az esküvők hatása a szállodára a Szarvasi Liget Wellness és Konferencia Hotel**** példáján keresztül
: Kasnyik Kinga Bianka
: Kasnyik Kinga Bianka
The marketing position of Capital Circus in Hungary in 2011.
: Tomori Cintia
: Tomori Cintia
Nativus divatmárka marketing stratégiai elemzése és üzleti terve
: Sánta Nikolett Cintia
: Sánta Nikolett Cintia
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
From idea to product elaboration of a business idea for the Hungarian market
: Medveczki Cintia
: Medveczki Cintia
Hasonló tételek
-
Marketingszemlélet a közszférában
: Pető Tímea -
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba -
Belső CSR a közszférában
: Szabó Noémi Júlia -
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára -
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán