Mobilitási csomagok választási hajlandóságának és okainak kutatása a Mobilitás, mint Szolgáltatás koncepciója alapján
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | közlekedés Mobilitás mint Szolgáltatás mobilitási csomagok szolgáltatás választási hajlandóság |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29329 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg29329 | ||
| 005 | 20210301140743.0 | ||
| 008 | 210301suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Kerényi Tamás | |
| 245 | 1 | 0 | |a Mobilitási csomagok választási hajlandóságának és okainak kutatása a Mobilitás, mint Szolgáltatás koncepciója alapján |c Kerényi Tamás |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Szakdolgozatom során arra a kérdésre kerestem a választ kérőíves kikérdezés során, hogy hazánkban mekkora fogadókészség lenne városi környezetben mobilitási csomagok vásárlására. Havi mobilitási csomagokat képeztem négy közlekedési mód (közösségi közlekedés, közösségi kerékpár-megosztás, gépjármű-megosztás és taxi) vegyítésével. A négy közlekedési módot és az árat attribútumokként kezeltem, az attribútumokat pedig felosztottam különböző használati szintekre, amelyek kombinációiból alkottam csomagokat/kártyákat. Az ár képzés során figyelembe vettem a jelenleg Budapesten elérhető közlekedési módok szolgáltatási árait. Minden csomag tartamaz kedvezmény, így olcsóbbak a csomagok mintha az adott tartalom egyes elemei külön-külön kerülnének megvásárlásra. A csomagok ár képzés során figyelembe vettem a kedvezményi jogosultság (főként diák) meglétét. Akik rendelkeznek kedvezményre jogosító okirattal azok választhattak olyan csomagokat mikben a közösségi közlekedés olcsóbb áron elérhető ezzel csökkentve a csomag árát is. A kikérdezés során általános jellemzőkre, közlekedési szokás jellemzőkre és csomag választási hajlandóságra kerestem a válaszokat. Ezen jellemzők és csomagválasztás között továbbá kerestem összefüggéseket, hogy mik vezérelhetik a válaszadókat a csomagválasztás során. A kutatás során 162 kitöltő adatait vizsgálhattam. | |
| 695 | |a közlekedés | ||
| 695 | |a Mobilitás mint Szolgáltatás | ||
| 695 | |a mobilitási csomagok | ||
| 695 | |a szolgáltatás | ||
| 695 | |a választási hajlandóság | ||
| 700 | 1 | |a Kocsis Tamás |e ths | |
| 700 | 1 | |a Szennay Áron |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29329/1/MaaS_KT_diploma_BGE.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29329/2/K%C3%A9rd%C5%91%C3%ADv.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29329/3/T%C3%A9mav%C3%A1zlat%20%C3%A9s%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s_2020december.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29329/4/Nyilatkozat-szakdolgozat-nyilvanossa-tetelerol_2020.pdf |z Dokumentum-elérés |