A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében
Elmentve itt :
| Szerző: | Pesti Botond |
|---|---|
| További közreműködők: | Csizmadia Dr. András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Bor Toszkána Toscana Borturizmus |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2933 |
Hasonló tételek
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A Velencei-tó Vértes borturizmusának múltja, jelene és jövője „Terv a borivók megnyerésére"
: Szigeti Andrea Judit
: Szigeti Andrea Judit
Magyarország és a magyarok megítélése - kísérlet a jelenlegi helyzet bemutatására
: Schofhauzer Klaudia
: Schofhauzer Klaudia
A tengeri hajóutak népszerűsége a magyarok körében
: Kispéter Dorina
: Kispéter Dorina
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
Az alkoholmentes és csökkentett alkoholtartalmú borok fogyasztói megítélése és jövőképe
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése
: Barta Csenge Bernadett
: Barta Csenge Bernadett
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
Az Ilcsi Szépítő Füvek és az Ilcsi márka ismertsége és megítélése Magyarországon
: Gembiczki Dalma
: Gembiczki Dalma
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
Budapesti attrakciók ismertsége a helyiek és a fővárosba látogatók körében
: Csorba Lili
: Csorba Lili
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Magyarok külföldi munkavállalása
: Lengyel Anna
: Lengyel Anna
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
A magyarok síelési szokásai
: Duzs Mónika
: Duzs Mónika
A magyarok kávéfogyasztási szokásai
: Radnai Vivien
: Radnai Vivien
A bakancsos turizmus népszerűsége és az Országos Kéktúra ismertsége a hazai lakosság körében
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A bakancsos turizmus népszerűsége és az Országos Kéktúra ismertsége a hazai lakosság körében
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Balaton turisztikai térségben fejlődő kerékpáros turizmus és annak ismertsége az egyetemisták körében
: Kovács Boglárka Hajnalka
: Kovács Boglárka Hajnalka
A karibi gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Lobenwein Klaudia Enikő
: Lobenwein Klaudia Enikő
A portugál gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Takács Kíra
: Takács Kíra
Optikai csalódások a magyarok értékorientációjában
: Veres Zsanett
Megjelent: (2014)
: Veres Zsanett
Megjelent: (2014)
A magyarok ginfogyasztási szokásainak elemzése
: Scheier Kristóf
: Scheier Kristóf
Borok jelentősége a gasztronómiában
: Erdős Bence
: Erdős Bence
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
Magyarok motivációja az El Caminon
: Szabó Zsófia Brigitta
: Szabó Zsófia Brigitta
A fine dining ismertsége és elterjedése hazánkban
: Duray András
: Duray András
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
A külföldön élő magyarok vásárlási szokásai
: Török Réka Dalma
: Török Réka Dalma
A borok megjelenése a Kékes étterem itallapján, pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Bakos Bence
: Bakos Bence
A borok megjelenése Fricska Gastropub itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Chrenkó Noémi
: Chrenkó Noémi
A borok megjelenése KIOSK Budapest itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Bende Kristóf
: Bende Kristóf
Nagy borok, kis cégér avagy a magyar borok helyzete a világban és itthon
: Gombás Szilvia
: Gombás Szilvia
Preferenciák a magyarok süteményfogyasztási szokásaiban mennyiség vagy minőség
: Kiss Brigitta
: Kiss Brigitta
Horvátország turizmusa és a magyarok kiutazási szokásai
: Burkódi Boglárka
: Burkódi Boglárka
A borok megjelenése az És Bisztró itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása.
: Tóth József
: Tóth József
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A testékszerek megítélése a gazdasági szakos hallgatók körében
: Gulyás Renáta
: Gulyás Renáta
A testékszerek megítélése a gazdasági szakos hallgatók körében
: Gulyás Renáta
: Gulyás Renáta
Hasonló tételek
-
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda -
A Velencei-tó Vértes borturizmusának múltja, jelene és jövője „Terv a borivók megnyerésére"
: Szigeti Andrea Judit -
Magyarország és a magyarok megítélése - kísérlet a jelenlegi helyzet bemutatására
: Schofhauzer Klaudia -
A tengeri hajóutak népszerűsége a magyarok körében
: Kispéter Dorina -
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika