A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
Elmentve itt :
Szerző: | Radnai Klára |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Bevásárlóközpontok Marketingkutatás Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29375 |
Hasonló tételek
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Az energiaitalok elterjedésének hatása a fiatalok alkoholfogyasztási szokásaira
: Kapás Erika
: Kapás Erika
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
A DiscoverEU program hatása a fiatalok utazási szokásaira
: Machó Bíborka Maja
: Machó Bíborka Maja
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Magyarországi fesztiválok kialakulása, története és hatása a fiatalok kulturális szokásaira
: Dankovics Koppány
: Dankovics Koppány
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
A bevásárlóközpontok működése és szerepe a kereskedelemben Magyarországon
: Fazekas József Gergő
: Fazekas József Gergő
Bevásárlóközpontok Magyarországon, Németországban és a nagyvilágban; Az átalakulás küszöbén
: Biri Bence
: Biri Bence
A hazai bevásárlóközpontok marketing eszközei és az élményalapú vásárlás
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina
: Tatár Krisztina
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
A bevásárlóközpontok szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel a magyarországi helyzetre
: Győri Andrea
: Győri Andrea
A gyermekvállalás hatása a nők médiafogyasztási szokásaira
: Németh Alexandra
: Németh Alexandra
Kiemelkedő sportrendezvények hatása a társadalom sportolási szokásaira
: Csikós Máté Márk
: Csikós Máté Márk
A vasárnapi zárva tartás hatásai a magyar társadalom fogyasztói szokásaira
: Rácz Andrea
: Rácz Andrea
Legjobbnak lenni a legnagyobbak között. Avagy mindennapos benchmarking a bevásárlóközpontok versenyében
: Mózes Zsófia
: Mózes Zsófia
A hipermarketek és bevásárlóközpontok marketingkommunikációja a nyomtatott és elektronikus sajtómegjelenések alapján
: Fábián Ildikó
: Fábián Ildikó
Profi teniszezők hatása az amatőr teniszezők vásárlási szokásaira
: Bartosik Réka
: Bartosik Réka
A devizaválság hatása a magyar lakossági szféra fogyasztási szokásaira
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
A digitalizáció hatása a Z generáció elektronikai eszközvásárlási szokásaira
: Qu Éva
: Qu Éva
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Az online trendek hatása az emberek olvasási, könyvvásárlási szokásaira
: Rozsnyik Dóra
: Rozsnyik Dóra
A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira
: Erdei Szilvia
: Erdei Szilvia
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina
: Pap Karolina
A mesterséges intelligencia az egyetemi hallgatók tanulási szokásaira gyakorolt hatása
: Eckert Dóra
: Eckert Dóra
A fiatalok vintage üzletekkel kapcsolatos fogyasztói magatartása
: Bogár Tünde
: Bogár Tünde
A budapesti Westend City Center és az Allee bevásárlóközpontok érdekgazdákkal folytatott kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
A Covid-19 hatása az Y és Z generáció utazási szokásaira
: Sarafi Dávid
: Sarafi Dávid
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
A pedagógusok személyiségének hatása a diákok ismeretelsajátítási szokásaira, és a középiskolai lemorzsolódásra
: Markovits Ágnes
: Markovits Ágnes
A fiatalok fogyasztói magatartása a hazai luxus dekorkozmetikumok piacán
: Bartos Anita
Megjelent: (2013)
: Bartos Anita
Megjelent: (2013)
Hasonló tételek
-
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra -
Az energiaitalok elterjedésének hatása a fiatalok alkoholfogyasztási szokásaira
: Kapás Erika -
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra -
A DiscoverEU program hatása a fiatalok utazási szokásaira
: Machó Bíborka Maja -
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita