Az új évezred gyógyszertára avagy hogyan maradjunk versenyképesek a liberalizáció után
Elmentve itt :
Szerző: | Radvánszki Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Gyógyszeripar Gyógyszerpiac Gyógyszermarketing Gyógyszertárak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29376 |
Hasonló tételek
"A Pesti Lámpás felvillanyozása" avagy Hogyan maradjunk talpon a válság hatására megváltozott környezetben?
: Bajnok Zsófia
: Bajnok Zsófia
A jövő gyógyszertára, avagy fejlődési lehetőségek a patikák előtt
: Facskó Anita
: Facskó Anita
Putyin és Medvegyev jelentősége az új évezred Oroszországában - Oroszország biztonságpolitikájának kontúrjai
: Budai Marianna
: Budai Marianna
Az Európai Unió előtt álló kihívások az új évezred elején, különös tekintettel a brit válaszokra.
: Szabari Krisztina
: Szabari Krisztina
Japán magyar szemmel a 3. évezred elején
: Gregor Katalin Gertrúd
: Gregor Katalin Gertrúd
A francia árampiaci liberalizáció folyamata és hatásainak értékelése
: Barna Szilvia
Megjelent: (2013)
: Barna Szilvia
Megjelent: (2013)
A magyar vasúti liberalizáció az európai uniós elvárások tükrében
: Balogh Ildikó
: Balogh Ildikó
Lehetnek-e versenyképesek az utazási irodák a Covid-19 és az energiaválság hatására?
: Bettesch Alexandra
: Bettesch Alexandra
A vasúti liberalizáció hatása a szállítmányozók szerepére a vasúti gabonafuvaroztatásban
: Köntös Borbála Karen
: Köntös Borbála Karen
A magyar villamosenergia-piac a liberalizáció útján és a villamosenergia-árak alakulása
: Kónya Gergely
: Kónya Gergely
A Fővárosi Gázművek Zrt. jelen gazdasági helyzetének értékelése a gázpiaci liberalizáció tükrében
: Tarlós Márton
: Tarlós Márton
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
A magyar távközlés európai uniós jogharmonizációja, a liberalizáció hatásai a magyar távközlésre nagykereskedelmi termékek szemszögéből
: Ujhegyi András
: Ujhegyi András
Szerbia Európai Uniós csatlakozási folyamatának kiértékelése – avagy hogyan változott Szerbia megítélésé a nemzetközi színtéren a Délszláv háború után
: Fülöp Áron
: Fülöp Áron
Hogyan tovább Egyesült Királyság? Az ország külgazdasági kapcsolatainak alakulása a brexit után
: Váradi Kira
: Váradi Kira
Bankválság a válság után? Hogyan és miért diverzifikálják a bankok hitelportfóliójukat?
: Rendes Szabolcs
Megjelent: (2018)
: Rendes Szabolcs
Megjelent: (2018)
Bankválság a válság után? – Hogyan és miért diverzifikálják a bankok a portfóliójukat?
: Rendes Szabolcs Árpád
: Rendes Szabolcs Árpád
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
Szingapúr avagy hogyan lett az Oroszlánvárosból „harapós kistigris"
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
Hogyan alapítsunk céget (Avagy ötlettől a megvalósításig)
: Horváth Enikő
: Horváth Enikő
"Hogyan élénkíthető az unió gazdasága egy speciális fejlesztési csomaggal a nemzetközi válság után" (gazdasági elemzés)
: Ritvay Tamás Tibor
: Ritvay Tamás Tibor
Élet a BREXIT után, avagy követi-e Hollandia Nagy-Britanniát?
: Sándor László
: Sándor László
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív?
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
: Basa Bella
: Basa Bella
Prezentációk technikai háttere avagy hogyan készítsünk hatásos prezentációkat
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara
: Antal Barbara
Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia?
: Balás Dorottya
: Balás Dorottya
Élet a KATA után - Hogyan változtatta meg a kata törvény újragondolása a kisadózó vállalkozások életét?
: Szabó Bernadett
: Szabó Bernadett
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról?
: Kurgyis Zsuzsanna
: Kurgyis Zsuzsanna
Új turisztikai vonzerő, avagy kávéturizmus Budapesten
: Bereznai Stella
: Bereznai Stella
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka
: Csizmadia Réka
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László
: Csillik László
Új Generációs Marketing Eszközök - Hogyan befolyásoljuk a fogyasztókat a digitális világban?
: Kozák Győző
: Kozák Győző
Airbnb hatása a szállodaiparra; avagy hogyan legyünk egyediek a piacon?
: Albrecht Cheyenne
: Albrecht Cheyenne
Merchandising gyermekárukon, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a rajzfilmfigurák
: Lendvai Emese
: Lendvai Emese
Felnőttbarát szállodák, avagy új szegmens a szállodaiparban
: Utasi Réka
: Utasi Réka
Hasonló tételek
-
"A Pesti Lámpás felvillanyozása" avagy Hogyan maradjunk talpon a válság hatására megváltozott környezetben?
: Bajnok Zsófia -
A jövő gyógyszertára, avagy fejlődési lehetőségek a patikák előtt
: Facskó Anita -
Putyin és Medvegyev jelentősége az új évezred Oroszországában - Oroszország biztonságpolitikájának kontúrjai
: Budai Marianna -
Az Európai Unió előtt álló kihívások az új évezred elején, különös tekintettel a brit válaszokra.
: Szabari Krisztina -
Japán magyar szemmel a 3. évezred elején
: Gregor Katalin Gertrúd