Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
Saved in:
Main Author: | Szöllősi Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Törzsök Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Iparjogvédelem Szellemi tulajdon Védjegy Európai Unió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/294 |
Similar Items
A zöldülő belső piac az EMAS-rendszer példáján
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából
: Szivák Márk
: Szivák Márk
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
A márkázottság szerepe a kereskedelemben - A gyártói és kereskedelmi márkás termékek összehasonlítása a jeges tea példáján keresztül
: Schwarczkopf Léna
: Schwarczkopf Léna
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
A szépségápoási piac fogyasztói magatartása
: Bukodi Sára Zsófia
: Bukodi Sára Zsófia
A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek
: Vizi Orsolya Mercédesz
: Vizi Orsolya Mercédesz
Az egységes európai villamosenergia-piac kiépítésének hatása a magyar energiatőzsde működésére
: Ács Péter
: Ács Péter
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
A belső folyamatok teljesítménymérése a Robert Bosch Európai Logisztikai Központjának (TMC) példáján
: Gáspár Tamás
: Gáspár Tamás
A magyarországi vagyonkezelési piac
: Kokas Norbert
: Kokas Norbert
A magyarországi könyvelőirodai piac összehasonlító elemzése az ICT Európa Finance Kft. belső szabályzatán és több választott vállalkozáson keresztül
: Karbély Viktória
: Karbély Viktória
Belső ellenőrzési tevékenység az Ecolab példáján bemutatva
: Ványai Katalin Zsuzsanna
: Ványai Katalin Zsuzsanna
Az Európai Unió belső piacának hatása a kiskereskedelemre
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Az átigazolási piac szerepe a sportban
: Tóth Tamás Krisztián
Published: (2014)
: Tóth Tamás Krisztián
Published: (2014)
Hazai privátbanki piac összehasonlító elemzése
: Török Andrea
: Török Andrea
A kínai beszerzési piac elemzése
: Gyovai Csongor
: Gyovai Csongor
A magyar egészségturisztikai piac kihívásai
: Borosné Katus Bernadett
: Borosné Katus Bernadett
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Az Európai Unió energiastratégiája
: Szöllősi-Tóth Dániel
: Szöllősi-Tóth Dániel
Az EU-s integráció és közös piac hatása a hazai gazdasági szektorokra, KKV-kra. Az uniós piac lehetőségei.
: Dorner Balázs
: Dorner Balázs
Az Áderor márka tervezése
: Heltai Tamás
: Heltai Tamás
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Kik az okostelefon piac nyertesei? Az új generációs mobiltelefonokkal kapcsolatos használati szokások, vélekedések
: Gergely Dávid
: Gergely Dávid
Az aktív turisztikai termékek szerepe Magyarországon és Ausztriában
: Novák Zsófia
: Novák Zsófia
A fogászati turizmus szerepe Magyarországon a frankofón küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Pál Éva Zsuzsanna
: Pál Éva Zsuzsanna
Méz és Méhészeti áruk sajátosságai és forgalmazásuk jellemzői egy vidéki piac példáján bemutatva
: Lévai Krisztina Éva
: Lévai Krisztina Éva
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása A Piac Büféje vendéglátó egység példáján keresztül
: Vígh Ramóna
: Vígh Ramóna
A MICE piac programkeresletének tendenciája Budapesten
: Takács Edina Dóra
: Takács Edina Dóra
Egy új termék piac-bevezetési stratégiája
: Pávai Dorina
: Pávai Dorina
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
Energiakereskedelem az Európai Unióban – A belső energiapiac a villamosenergia tükrében
: Kecskeméti Gergő
: Kecskeméti Gergő
A lakossági hitelezési piac fejlődése a válság után az FHB Bank Zrt. példáján keresztül szemléltetve
: Purgai Emese
: Purgai Emese
Similar Items
-
A zöldülő belső piac az EMAS-rendszer példáján
: Rásky Dorina -
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia -
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István -
A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából
: Szivák Márk -
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya