Brandépítés a Magyar Televízióban. Arculatépítés, műsorstruktúra- és imázsváltás a közszolgálati televízióban
Saved in:
Main Author: | Tímár Ildikó Irén |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Magyar Televízió Brandépítés Márkapolitika PR Imázs |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29401 |
Similar Items
Társadalmi láthatóság - fogyatékossággal élők médiareprezentációja a televízióban és a filmiparban
: Várvölgyi Viktória
: Várvölgyi Viktória
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág
: Bódor Virág
A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés
: Hegedüs Fanni Sára
: Hegedüs Fanni Sára
Önkormányzatok közszolgálati továbbképzése
: Farkas Henrietta
: Farkas Henrietta
Brandépítés a Teqball példáján keresztül
: Hetyei András Vilmos
: Hetyei András Vilmos
Romák a közszolgálati médiában
: Pál Loretta
: Pál Loretta
A portugál közszolgálati televízió
: Dobos Eszter
: Dobos Eszter
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó
: Szabó Laura Ildikó
A közszolgálati média átalakulása a Kossuth Rádió szemszögéből
: Dóczi Ildikó
: Dóczi Ildikó
Turisztikai brandépítés Budapesten – tények és kihívások
: Polyák Adrienn
: Polyák Adrienn
A vállalati brandépítés a közösségi médiában
: Hermeczi András
: Hermeczi András
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
Erőszak a képernyőn a televízióban látott agresszió hatása gyerekekre
: Kassai Márta
: Kassai Márta
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Szükség van-e közszolgálati médiára avagy A közszolgálati média fogalma, kialakulása és története Nagy-Britanniában, valamint a közszolgálati média kritikája és az Egyesült Államokbeli modell
: Horváth Zsófia
: Horváth Zsófia
A közszolgálati híradók szerkesztési módjának változása
: Vorigin Dóra
: Vorigin Dóra
Híradók a közszolgálati és a kereskedelmi csatornákon
: Vorindán Annamária
: Vorindán Annamária
Ellentmondások a közszolgálati rádiók műsorpolitikájában és műsorstruktúrájában
: Csernák Noémi
: Csernák Noémi
A kereskedelmi és közszolgálati média összehasonlító elemzése
: Czédula Eszter
: Czédula Eszter
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Az Y-generáció a közszolgálati HRM-ben
: Puha Attila László
: Puha Attila László
Brandépítés és rebranding bemutatása az MBH Bank példáján keresztül
: Czene Adrienn
: Czene Adrienn
A közszolgálati és kereskedelmi médiumok műsorstruktúrájának összehasonlító elemzése
: Pap Judit
: Pap Judit
Kultúrközi kommunikációs szemlélet a kolozsvári rádió közszolgálati aktivitásában
: Salamon Katalin Éva
: Salamon Katalin Éva
A közszolgálati teljesítményértékelésben alkalmazott informális teljesítmény-visszajelzés sajátosságai
: Barta Rudolf Tamás
: Barta Rudolf Tamás
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
Adatbázisok tervezése – esettanulmány egy közszolgálati személyügyi rendszer fejlesztéséről
: Baják Imre, et al.
Published: (2018)
: Baják Imre, et al.
Published: (2018)
A szervezeti kommunikáció szerepe a munkaerő megtartásában-közszolgálati pályán
: Tóthné Koricsánszky Ágnes
: Tóthné Koricsánszky Ágnes
A felnőttképzés elméleti háttere és gyakorlata a közszolgálati tisztségviselők körében
: Kosznovszky Petra
: Kosznovszky Petra
Közszolgálati rádiózás az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában Az amerikai és brit modell
: Járvás Laura Helga
: Járvás Laura Helga
A 2012-es évértékelő beszédek közszolgálati és kereskedelmi híradókban való feldolgozása
: Bősze Boglárka
: Bősze Boglárka
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
A külpolitikai műsorszámok és a külpolitikai újságírás a magyarországi közszolgálati és kereskedelmi televíziócsatornák műsorstruktúrájában
: Konsiczky Zoltán Gábor
: Konsiczky Zoltán Gábor
Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre? Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban?
: Turupuli Zsuzsa
: Turupuli Zsuzsa
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Versenyképességi stratégia javítása Magyar és magyar Kft.-nél
: Milcsevics Irén
: Milcsevics Irén
A köz szolgálatában A közszolgálati életpályamodell a közszolgálati jog tükrében
: Bogár Adrienn
: Bogár Adrienn
Az önkormányzatok és intézményeik pénzügyi szabályozása. A csőd okai, a pénzügyi rendezés lehetősége. Az önkormányzati biztos.
: Daragó Irén
: Daragó Irén
A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben
: Timár Dorottya
: Timár Dorottya
Similar Items
-
Társadalmi láthatóság - fogyatékossággal élők médiareprezentációja a televízióban és a filmiparban
: Várvölgyi Viktória -
A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára
: Bódor Virág -
A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés
: Hegedüs Fanni Sára -
Önkormányzatok közszolgálati továbbképzése
: Farkas Henrietta -
Brandépítés a Teqball példáján keresztül
: Hetyei András Vilmos