A LEADER és az Interreg közösségi kezdeményezések szerepe a magyarországi területfejlesztési stratégiában
Elmentve itt :
| Szerző: | Pintér Balázs |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Területfejlesztés EU-regionális politika Magyarország LEADER-program INTERREG |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29440 |
Hasonló tételek
Szubregionális kezdeményezések Európában a magyar-olasz-szlovén háromoldalú együttműködés
: Nyusztay László
Megjelent: (1999)
: Nyusztay László
Megjelent: (1999)
Pásztó területfejlesztési lehetőségei
: Nagy Nikoletta
Megjelent: (2009)
: Nagy Nikoletta
Megjelent: (2009)
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
Bátonyterenyei kistérség területfejlesztési lehetőségei
: Nagy Brigitta
Megjelent: (2009)
: Nagy Brigitta
Megjelent: (2009)
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
Sátoraljaújhely város és vonzáskörzetének területfejlesztési lehetőségei
: Monok Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
: Monok Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
Kína szerepe a magyar külgazdasági stratégiában
: Majoros Pál
Megjelent: (2008)
: Majoros Pál
Megjelent: (2008)
Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? Nemzetközi együttműködési projektek intézményi szintű alkalmazása az üzleti tudományok területén
: Kóris Rita, et al.
Megjelent: (2023)
: Kóris Rita, et al.
Megjelent: (2023)
Miskolc regionális bemutatása, gazdasági és területfejlesztési lehetőségei
: Papp Soma Kristóf
: Papp Soma Kristóf
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
Menedzserből Leader
: Horváth Benedek
: Horváth Benedek
A közösségi média fontossága a vállalati stratégiában egy energiaszolgáltató cégnél
: Saller Evelin
: Saller Evelin
A CRM rendszerek döntéstámogató szerepe a vállalati stratégiában
: Tóth Zsolt
: Tóth Zsolt
A trade marketing szerepe a vállalati értékesítési stratégiában
: Deme Zsófia Lívia
: Deme Zsófia Lívia
A vidékfejlesztés megvalósításának hazai keretei - Balatoni területfejlesztési koncepciók ismertetése
: Péterfay Laura
: Péterfay Laura
The Way Leaders Construct Decision and The Roles Leaders Present in The Twenty-First Century
: Hossó Glória
: Hossó Glória
LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A gyáli kistérség az európai uniós és a nemzeti területfejlesztési politika tükrében
: Ménesiné Dóra Csilla
: Ménesiné Dóra Csilla
A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Van-e momentum a momentum részvény stratégiában
: Barta Bence
: Barta Bence
A döntéstámogató vállalatirányítási rendszer szerepe a vállalati stratégiában Esettanulmány a Greif FPS Pocket Margin Database rendszere alapján
: Tarnay Kinga
Megjelent: (2016)
: Tarnay Kinga
Megjelent: (2016)
A Camp Leaders Hungary Kft. Marketingkommunikációja
: Pötörke Dóra
: Pötörke Dóra
IoT eszközök alkalmazása a védelmi stratégiában, egy középvállalatnál
: Jonácsik Ádám
: Jonácsik Ádám
A vevői elégedettség szerepe az online marketing stratégiában / Előtérben a PharmalBet Kft-nél betöltött szerepe
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
Owner, Master, Leader - Tudatosak-e az agilis vezetők?
: Szép Ágnes
: Szép Ágnes
Emotional intelligence and leader performance in the 21st century workplace
: Názon Dóra
: Názon Dóra
Investigating the motivation and decision making processes by Camp Leaders participants
: Kemény Dóra
: Kemény Dóra
Godfather Management? The Role of Leaders in Changing Organizational Culture in Transition Economies A Hungarian-Romanian Comparison
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2009)
A fenntartható fejlődés szerepének vizsgálata a vállalati stratégiában és a fogyasztói attitűdben
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
Térségfejlesztés a Göcsej-Zala mente LEADER Egyesület működésének tükrében
: Lebics László
: Lebics László
Vezetőfejlesztés - avagy miért akar a manager leader-ré válni?
: Szolnoki Fanni
: Szolnoki Fanni
A tanárok munkáját segítő lehetséges vezetői (leader) eszközök vizsgálata
: Kuremszki Andrea Mária
: Kuremszki Andrea Mária
A tanárok munkáját segítő lehetséges vezetői (leader) eszközök vizsgálata
: Kuremszki Andrea Mária
: Kuremszki Andrea Mária
The prospects of rural development through LEADER+ Programme in the Northern Hungarian region
: Boros Vera
: Boros Vera
A vidékfejlesztés jelentősége az Európai Unióban és Magyarországon, A LEADER program bemutatása
: Scher Viktória
: Scher Viktória
A CCUSA és a Camp Leaders cégek ismertségének felmérése, marketingtevékenységük elemzésével
: Bajcsev Brigitta
: Bajcsev Brigitta
Az Európai Unió vidékfejlesztési politikája egy magyar LEADER akciócsoport működésén keresztül
: Lévai Attila
: Lévai Attila
A LEADER programok hatása a magyar vidék településfejlesztésére a Dél-Dunántúli Régióban
: Baranyai Eszter
: Baranyai Eszter
„Hagyomány és Innováció Zala megyében” LEADER forrásból megvalósuló projekt életciklus szempontú elemzése
: Sóska Orsolya Marietta
: Sóska Orsolya Marietta
A KKV-k helyzetének vizsgálata a Raiffeisen Bankban, a vevőkapcsolatok újraértelmezésének jelentősége a vállalati stratégiában
: Heveliné Pál Tamara Rebeka
: Heveliné Pál Tamara Rebeka
Hasonló tételek
-
Szubregionális kezdeményezések Európában a magyar-olasz-szlovén háromoldalú együttműködés
: Nyusztay László
Megjelent: (1999) -
Pásztó területfejlesztési lehetőségei
: Nagy Nikoletta
Megjelent: (2009) -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András -
Bátonyterenyei kistérség területfejlesztési lehetőségei
: Nagy Brigitta
Megjelent: (2009) -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos