A szolgáltató központokba történő pénzügyi feladatok kiszervezésének előnyei és hátrányai a vállalat és azon belül a helyi Pénzügyi Osztály szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Taczman Andrea
További közreműködők: Borzán Dr. Anita
Kardos Dr. Barbara
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső ellenőrzés
Hypercare
kiszervezés
kockázatelemzés
KPI
SLA
SSC
szolgáltatás katalógus
Tranzíció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29498

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29498
005 20210316125502.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Taczman Andrea 
245 1 2 |a A szolgáltató központokba történő pénzügyi feladatok kiszervezésének előnyei és hátrányai a vállalat és azon belül a helyi Pénzügyi Osztály szemszögéből  |c Taczman Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban az Esprit projektet mutatom be, amely a jászárokszállási Carrier Magyarország Kft. túlnyomórészt könyvelési tevékenységének kiszervezését foglalja össze. A folyamatot egészen a döntés meghozatalától a projekt lezárásáig vizsgálom. A kontrolling és könyvelési osztály vezetőjeként alkalmam nyílt az átmenetet közel egy éven keresztül végig kísérni. Mondhatjuk, hogy ez is csak egy állapot, ami idővel tökéletesen áttér a normál üzletmenetbe, viszont gondoljunk csak abba bele, hogy egy ilyen folyamat időközben mennyi előre nem látott akadályba ütközik, és ezek megoldásai megannyi konfliktussal és kompromisszummal járnak beosztott és vezetői szinten egyaránt. Ennek kapcsán mérlegelni szükséges azt, hogy milyen intézkedéseket, mennyi időn belül valósítson meg a vállalat ahhoz, hogy a szervezet a lehető legkevesebb veszteséget szenvedje el. Bemutatom részletesen azt, hogy a szakértő csapat projektben való közreműködése milyen területeken és hogyan nyújthat támogatást. A dolgozat folyamatosan kérdés-felelet formájában nevezi meg a kiszervezés lépéseit, valamint azok hatásait a projekt előrehaladására vonatkozóan. Az esettanulmányomat olyan elméleti háttérrel színesítem, amely bemutatja a szolgáltató központok kialakulását, fejlődéstörténetét és általános jellemzőit. A kiszervezhető tevékenységek körének és jellegének ismertetését követően, áttérek az SSC-ék földrajzi elhelyezkedésére, majd azok hazai helyzetének bemutatására. A szektorra jellemző átlagnál magasabb fluktuáció kapcsán annak okait és megoldási lehetőségeit vázolom fel. 
695 |a belső ellenőrzés 
695 |a Hypercare 
695 |a kiszervezés 
695 |a kockázatelemzés 
695 |a KPI 
695 |a SLA 
695 |a SSC 
695 |a szolgáltatás katalógus 
695 |a Tranzíció 
700 1 |a Borzán Dr. Anita  |e ths 
700 1 |a Kardos Dr. Barbara  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29498/1/MSC_Taczman%20Andrea_ICUX23_SZD.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29498/2/MSC_Taczman%20Andrea_ICUX23_Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29498/3/MSC_Taczman%20Andrea_ICUX23_%C3%96sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés