Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
Saved in:
Main Author: | Perger Attila |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Luxury Product placement Purchase intention Housewives Aston Martin |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2951 |
Similar Items
Product Placement 007
: Sőrés Luca
: Sőrés Luca
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin
: Kalotai Martin
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Published: (2007)
: Erdősi Dóra
Published: (2007)
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc
: Rigó Ferenc
A product placement előretörése és hazai fogadtatása
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Product Placement, azaz a termékmegjelenítés a hazai piacon
: Lukácsi Zsuzsa
: Lukácsi Zsuzsa
Termékelhelyezés a magyar videóklipekben és dalszövegekben, fizetett és ingyenes product placement
: Gulyás Gergő Csaba
: Gulyás Gergő Csaba
Product placement tengeren innen és túl, megvalósítási utak háttértényezői Amerikában és Európában
: Happ Judit
: Happ Judit
An Exploratory Research on the Role and Influence of Product Placement in Korean Dramas How can South Korean PPL Affect Customer Behavior and Brand Awareness?
: Said Ranya
: Said Ranya
A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata
: Simontsits Ágnes
: Simontsits Ágnes
The effectiveness of a certain digital product’s promotion on social media
: Fickert Nóra
: Fickert Nóra
Factors that Influence the Purchasing Behavior of Cosmetics Products in Yemen
: Taher Buthina Abdulghani
: Taher Buthina Abdulghani
A műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz! avagy a product placement és hatása /
: Csontos Boglárka
: Csontos Boglárka
Sustainable production
: Martyin Anna
: Martyin Anna
Productus Placementus Hungaricus product placement magyar módra a digitális átállás korszakában
: Hőhn Brigitta
: Hőhn Brigitta
The Determinants of purchase decisions of consumers of Nestle Ghana Limited products, 2019
: Ewusi-Ansah Paulina
: Ewusi-Ansah Paulina
The user-friendliness of digitalization affecting the advertisements and the purchase process of products in pharmacies in Hungary
: Fehér Norbert
: Fehér Norbert
Product Recalls and Brands Analysis of Food Product Recall Announcements on Online News Portals
: Majláth Melinda
Published: (2024)
: Majláth Melinda
Published: (2024)
Forfaiting, as a developing product
: Domán Ádám
Published: (2014)
: Domán Ádám
Published: (2014)
New product launch in the Hungarian medical market
: Holló Barnabás
: Holló Barnabás
The economic, social and environmental effects of the South-East Asian palm oil production, and its impact on international relations
: Molnár Alíz
: Molnár Alíz
Packet as an export product in China
: Draskovics Dávid
: Draskovics Dávid
From idea to product elaboration of a business idea for the Hungarian market
: Medveczki Cintia
: Medveczki Cintia
From idea to product elaboration of a business idea for the Hungarian market
: Medveczki Cintia
: Medveczki Cintia
Introduction of relocation processes of Robert Bosch Elektronika Kft. including the relocation of PWR products and production line
: Pusztai István
: Pusztai István
The role of promotion in the OLED product category
: Takács György
: Takács György
The role of the MICE product in the tourism of Budapest
: Péter Dániel
: Péter Dániel
Inrtoduction of the Jelly Bean Factory products to the Hungarian market
: Komáromi Márk
: Komáromi Márk
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
Changing need for physical instruments in music production
: Prohászka Zsolt
: Prohászka Zsolt
The Complexity of Physical Inventory of Product Demonstration Units
: Kalinics Veronika
: Kalinics Veronika
The impact of telework on employee performance and productivity on the job
: Joó Kende Kolos
: Joó Kende Kolos
Product Packaging as a Brand Communication Tool
: Kim Valeriia
: Kim Valeriia
Examining consumer behavior in a given product/service market
: Hackel Veronika Éva
: Hackel Veronika Éva
What is the Effect of Music on Purchasing Behavior?
: FAKHREDDINE YOUSSEF
: FAKHREDDINE YOUSSEF
How veganism effects the economy (within the EU)
: Bejczi Boglárka Nóra
: Bejczi Boglárka Nóra
Effectiveness of Influencer Marketing on Instagram Micro and Macro Influencers’ Effect on Brand loyalty and Purchase Intentions
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
: Kalysbek Kyzy Aiganysh
A Nilfisk Production logisztikai folyamatainak elemzése
: Eőry Dávid
: Eőry Dávid
Smart factories – the product of Indrusty 4.0
: Ilankovic Nikola, et al.
Published: (2020)
: Ilankovic Nikola, et al.
Published: (2020)
Similar Items
-
Product Placement 007
: Sőrés Luca -
Product Placements in Blockbuster Movies
: Kalotai Martin -
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Published: (2007) -
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc -
A product placement előretörése és hazai fogadtatása
: Nagy Nikolett